Monday, September 24, 2012

author photo
 Hai pembaca blog Cik Ash.. sudah agak lama Cik Ash tak update blog kan.. ni Cik Ash ada share berita gembira pasal artis kita yang di kenali kak Sherry Merlis beliau dah selamat melahirkan baby girl. ekin terkejut gak bila taw beliau dah bersalin tak ada khabar apa berita pun beliau bersalin.. ke Cik Ash ni yang lambat taw.. hahahhaha...baby girl beliau dah 2 bulan.






Cik Ash dapat taw dia dapat girl masa join live chat ASK2012 bersama beliau dan diana danielle.. best dapat chat live dengan dia orang.. diana dan kak sherry sangat sporting taw.. diana siap joget tarian gangnam sytle lagi.. hahahha... kak shery tak menari sebab kan dia masih dalam berpantang lagi.. terima kasih kak sherry kerana sudi menghiburkan Cik Ash semua fan yang minat akak n diana..

Walaupun akak dalam berpantang sanggup datang join chat live dengan kami kan.. opps lupa Cik Ash nak bagitaw nama baby kak sherry Tengku Kasih Anaqah.. cantik nama sesuai dengan maksudnya.. Anaqah tu sama dengan nama anak saudara Cik Ash gak.. tapi di depan nama nya ada syarifah alawiyah anaqah sebab abang sulung Cik Ash kan nama syed mesti la anak2 ada nama syed dan syarifah..

Pic anak kak sherry Cik Ash masih belum dapatkan lagi.. insyaAllah kalau dapat nanti Cik Ash akan update nanti...


Terima Kasih Sudi membaca post ni.. 












1 komentar:

avatar
Amy Amira delete November 14, 2012 at 6:12 PM

ye...anak diri anggun dpt adik tiri..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post