TICKER

Friday, October 4, 2013

Asam Manis Orang Kelantan Panggil Tahi Musang


Di kelantan asam manis di panggil tahi musang pelik jer bunyi nama kan. asam memang sedap di makan ralik makan dia. dah bertahun ekin tak jumpa asam tahi musang ni. hari ini ekin keluar pergi dengar Ceramah di perkarangan Pejabat Pas kat kota bharu kat situ setiap jumaat mesti ada bermacam-macam barang peniaga yang berniaga. Rambang Mata kat sana hehe round2 punya jumpa handbang pakai wat kijo ekin beli harga murah jer boleh gilir wat kijo



4 comments:

  1. wa!!suka gila ngn asam ni! :D jemput singgah ke blog SM ye kalau sudi :)

    http://santanmanis.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) insyaAllah nanti ekin singgah ya

      Delete
  2. Soalan akak ialah,...rupa tahi musang begitu ke? Akak biasa dengar anak musang nangis je,...tahi dia tak pernah jumpa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak farah orang kelantan nama makanan pggl pelik jah.

      Delete