Monday, September 22, 2014

author photo
Technician (Juruteknik) Team TM Yang Bermasalah !!! | Assalamualaikum...Hai korang semua, ni Cik Ash ada nak kongsi dengan korang semua pasal Technician Team TM yang bermasalah taw.. 2 minggu Cik Ash tak dapat nak online dan talian telefon tak dapat  digunakan... dah macam orang duk dalam GUA dah masa tu... nasib baik astro boleh... ni Cik Ash nak komen pasal Team Techician TM bagi kawasan kulim sangat bermasalah... intenet kat kawasan perumahan taman mutiara start tak ada line pada 8/9/2014 sampai 22/9/14 pada jam 2.30ptg... 

Technician (Juruteknik) Team TM Yang Bermasalah !!!

Yang Cik Ash nak marah sangat abang dah buat report pada 14/9/14 hari tu... seminggu sebelum tu dia keje lepas tu talian telefon tak boleh guna,tiap2 hari call Tm Centre nak dapat info yang menghairankan Tm centre sendiri hairan kenapa lama sangat kes ni nak di settlekan padahal isunya takdelah major sangat,just mengalihkan kabel dari 1 db ke db yang lain,harapkan guna Handphone caj kredit mahal sangat kalau call banyak kali.

Apabila kes ini Cik Ash ajukan kepada TM Point Kulim menurut Tm point kes ini adalah di bawah kes kecurian kabel,malangnya Cik Ash langsung tak di beritahu tentang hal ini,yang lagi menghairankan apabila kes ini di bawa ke Tm Point Kulim boleh pulak masalah ini selesai dalam masa kurang dari 3jam..yang menghairankan Cik Ash lagi selama seminggu report di buat dan selama 2 minggu tak dapat nak melayari internet berpunca daripada apa sebenarnya???...Ucapan terima kasih Cik Ash kepada Tm Point Kulim Khususnya dan TM amnya di atas tindakan yang dramstik,tetapi apa yang menyedihkan dan apa yang Cik Ash kesali adalah tindakan dari pihak pasukan techician yang mengendalikan masalah ini adalah terlalu lama,lambat dan lembab.

This post have 2 komentar

avatar
Ahlam Miera Shafie delete September 29, 2014 at 6:48 PM

sy dulu pn hampir 2 bln jadi mcm 2... huhuhuhu n skrg dh tk guna dh TM wifi... huhu singgah!

Reply
avatar
Cik Ash delete September 30, 2014 at 10:48 PM

@Ahlam Miera Amirul Shafie

miera guna tenet apa pulak tu... boleh kongsi

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post