TICKER

Wednesday, February 17, 2016

Wordless Wenesday #46 | Masak Untuk Hari Ini

Wordless Wenesday #46 | Masak Untuk Hari Ini 








17 comments:

  1. ekin..meh la tapau skit k.el malas nak masak hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe... ala kak el terlambat dah habis dah...

      Delete
  2. sedapnya...lambatnya pukui 6..nak balik shopping barng dapuq dan masak..ada byk idea dah nak masak apa malam ni..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi sedap masak simple aja

      Delete
    2. selalu yg simple tu la yg sedap kak..semalam dapat gak masak sejenis lauk je..hahaha

      Delete
    3. selalu akak masak satu jenis lauk saja.. tu kebetulan sayur bayam tu abang ipar bagi hihihi...

      Delete
  3. Masak sendiri..jimat dan sedap :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu sangat jimat dengan ekonomi sekarang

      Delete
  4. Rajin masak. Meh sini hantar sikit dekat akak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihi kena rajin la suami n ibu mentua nak makan

      Delete
  5. wow!!!
    kat umah selalunya makan 1 lauk je sbb dah xtau nak masak apa pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. munirah hari ini jah rajin nak masak banyak hihihi

      Delete
  6. Sedapnyeee... Bila nak masak utk SS pulak? he he he...

    ReplyDelete