TICKER

Tuesday, March 1, 2016

Hello March 2016

Hello March 2016 | Assalamualaikum.. Hai, Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.

Image result for Hello March 

Sekejap saja masa berlalu begitu pantas kan... tak lama dah kita nak berpuasa.. bulan 3 mungkin Cik Ash sibuk ada urusan yang perlu diselasaikan... 

Terima kasih kepada semua yang datang singgah blog Cik Ash ni.. maaf kalau kekurangan dari menulis ke apa-apa la ya.. untuk Top Commenter Feb tunggu entri khas buat anda semua.. 


Ok la itu saja untuk pagi ini.. Cik Ash nak out ada keje yang perlu diselesaikan untuk hari ini jumpa lagi nanti.. 


13 comments:

  1. salam semoga dipermudah segalanya kak ekin !

    ReplyDelete
  2. cepatnya masa berlalu
    mcm baru je masuk taun baru

    eh mcm pantun lak haha

    ReplyDelete
  3. sekejap jer dah bulan mac kan ekin..

    ReplyDelete
  4. utamakan keje dulu..nanti dh free baru update

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis jm ekin pagi sibuk buat keje rumah sikit2... hihihi.. biasa surirumah kan...

      Delete
  5. mmg betul pejam celik pejam celik dah nk puasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. puasa dah habis ganti kah

      Delete
    2. Tak sampai 100 ari lagi dah nak puasa...

      Delete
  6. March... Please nice to me... he he he...

    ReplyDelete
  7. a'ah kan.
    ramadhan dah dekat sgt ni.
    aida lom ganti pose lagi ni hu hu hu...

    ReplyDelete