TICKER

Monday, October 17, 2016

Aloe Vera Smoothing Gel 99% Magic Pink Lip Gloss

Aloe Vera Smoothing Gel 99% Magic Pink Lip Gloss | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar cik ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat. 



Hari ini cik ash nak kongsikan dengan korang semua  untuk kecantikkan bibir yang menawan boleh la guna lipsgloss daripada Aloe Verra 99% ni.. cik ash dah cuba suka sangat bila guna.. rasa nak jilat bibir hahahhahaha..

So sesiapa yang ingin dapat produk ni boleh beli dekat kedai jual komestik deh... hihihihihi... 

15 comments:

  1. tak pernah pulak nampak deat guardian. nanti nak try belek la sebab bibir pun dah kering

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat giant xde nampak gak.. ekin beli kat kedai komestik baru ada...

      Delete
  2. wah2 ~ nanti nak cari.. aloe vera sangat elok untuk melembapkan...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hahahahhaha... rasa manis aloe vera ni la tu yg teringin nak jilat

      Delete
  4. Frst time tgk produk ni...boleh try nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. produk barang murah jah hahhahaha memang tak popular pun

      Delete
  5. Frst time tgk produk ni...boleh try nnt

    ReplyDelete
  6. Nak pakai juga la.. Birbir pun nampak kering je ni.. :(

    ReplyDelete