Friday, April 14, 2017

author photo

Jana Pendapatan Online Bersama 8Share | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat ya..


8share



Jom kawan-kawan  mari kita jana pendapatan online bersama 8share . Nak menyertai 8share ini sangat la mudah! Anda hanya perlu sebarkan iklan-iklan 'Specials' melalui media sosial yang korang ada kepada keluarga dan rakan-rakan. Cik Ash nak bagitaw 8share kini telah ditukar nama kepada 8coin..

Guna segala media sosial yang anda ada iaitu Facebook,Twitter,Instagram dan apa saja platform media sosial yang anda ada. 

Setiap 1 klik pada iklan yang kita share tu akan dapat RM0.20 dan akan dimasukkan ke dalam akaun 8share anda.  Teruja tak bila iklan yang kita share dapat jumlah duit hihihihi..  tapi anda kena rajin share la ya.. jangan malas taw. 

Duduk di hadapan komputer hari-hari dan layari internet boleh dapat pendapatan sampingan dengan 8 Share kan. Sesuai sangat kepada semua orang yang berminat nak jana pendapatan ni. 

Cara Untuk Menyertai :- 

Pergi ke 8share dan klik "Sign Up" ianya adalah percuma , untuk membuka akaun 8share anda. Anda akan diminta untuk mengaktifkan akaun anda. Kemudian satu link pengaktifan akan dihantar melalui emel yang anda daftar. Sila semak emel anda untuk atifkan akaun. Klik pada link pengaktifan yang diterima dan anda akan dihantar ke halaman utama dan anda boleh terus menggunakan akaun 8share. 

This post have 2 komentar

avatar
Seorang Syed delete April 21, 2017 at 2:34 AM

Menarik juga 8share ni sebenarnya! tapi untuk orang yang rajin la. Kalau malas memang apa pun tak dapat hehehe.

Reply
avatar
adianiez AIDA delete May 3, 2017 at 4:54 PM

lama x buka akaun 8share aida :)

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post