TICKER

Friday, May 12, 2017

Tahniah Nia Ramadhani Dapat Anak Ke 3

Tahniah Nia Ramadhani Dapat Anak Ke 3 | Assalamualaikum.. 
Hai korang semua loni musim artis beranak kan.. ni ada lagi berita baik yang Cik Ash nak kongsikan dekat korang yang minat dengan artis indonesia iaitu Nia Ramadhani ni.. sejak dah kahwin dah jarang sangat tengok nia berlakon kan..

ig Nia 

Cepat masa berlalu dah masuk anak ke 3 dah nia ramadhani ni.. tahniah Cik Ash ucapkan kepada Nia di atas kelahiran baby yang sangat comel di beri nama Magika Zalardi Bakrie.

Semoga bayi Nia Ramadhani menjadi anak yang soleh da solehah ya, menjadi anak yang baik buat ayah dan ibu. 

Ok la itu saja yang Cik Ash nak share dengan korang semua.. jumpa lagi nanti... 

13 comments:

  1. comel nya ! =D alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. Wah nama nya unik kan heheh cantiklaa nia ni :D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah meriah dengan kelahiran-kelahiran khalifah di muka bumi Allah ini...syukur...

    ReplyDelete
  4. comelnya..tgk dia berlakon drama bawang merah bawang putih dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ahkan rabia.. ada dia berlakon drama kat TV9 lepas dah kahwin tapi tak ingat tajuk apa

      Delete
  5. Pelakon indinesia ke patutla nama x familiar...murah rezeki nia

    ReplyDelete
  6. selamat ya atas kelahiran anak ke 3 untuk ardie & nia
    obat viagra
    viagra asli
    vivici

    ReplyDelete