Thursday, June 1, 2017

author photo
Drama Turki Magnificent Century Astro Prima

Magnificent Century 

Assalamualaikum...
Hai rakan-rakan yang mengenali ekin ataupun cik ash, ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat ya.. 

Ni ekin ada kongsikan satu Drama Turki yang sedap popular main di astro maya HD dan Astro prima setiap isnin hingga khamis jam 7.00 malam yang mengantikan drama the promise taw.. 

Memang cerita best sangat sebab kisah-kisah raja ekin suka hihihihihi.. tapi ekin terlambat nak layan drama ni banyak episode tinggal tak nak berapa faham mana.. Jarang sangat nak tengok drama turki di alihkan bahasa Malaysia kan kira  ini drama turki yang pertama masuk dalam malaysia.. hihihihi.. 

Sinopsis Drama Turki Magnificent Century 

Drama ini mengisahkan tentang Sultan Kerajaan Uthmaniyah yang kesepuluh dan paling lama memerintah dari tahun 1520 sehinggalah kematian beliau pada tahun 1566. Drana ini memfokuskan tentang masalah konflik yang berlaku dalam istana Sultan Sulaiman, Sultan Sulaiman yang mahu menaiki takhta menggantikan ayahnya , Sultan Suleiman bertemu dengan seorang gadis bernama Alexandra. 

Drama ini dibintangi oleh  Halit Ergenç, Meryem Uzerli, Nebahat Çehre, Okan Yalabık, Nur FettahoÄŸlu, Selma Ergeç, Selim Bayraktar, Filiz Ahmet dan ramai lagi. Drama Turki ini mempunyai 4 season dan kesemuanya mempunyai 139 episod. Kena tengok dari mula drama ini Mil ekin kata memang sedap kisah raja-raja dia layan sokmo ekin jah tak layan hahahahaha... 


This post have 4 komentar

avatar
el delete June 1, 2017 at 12:31 PM

tak pernah tengok haha

Reply
avatar
SIQAHIQA delete June 4, 2017 at 1:05 PM

Ada nampak iklan drama ni. Cuma tak minat sangat. Hehe

Reply
avatar
Mama aiman delete June 22, 2017 at 8:44 AM

bulan puasa hari tue sehari je ade tgok pastu siaaran die da xde nape ek?ke nk bg laluan kt rancangan sempena ramadhan??harap lepas puasa nie ado la..best cite nie..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post