Saturday, June 17, 2017

author photo
Menang Giveaway SG Shop By The Jesselton Girl

menang GA

Assalamualaikum..
Hai korang semua apa khabar cik ash harap semua berada dalam keadaan sihat walafiat.. puasa pun dipermudahkan ya..

Baru-baru cik ash ada  join giveaway SG shop di facebook yang di anjurkan oleh blogger  The Jesselton Girl, cik ash di tag oleh blog shadhira untuk giveaway ini, cik ash ni bab giveaway ini memang suka sangat join kalau ada rezeki menang alhamdulilah sangat.

Akhirnya pada 11 Jun 2017  telah mengumunkan keputusan pemenang itu pun cik ash tak taw pun menang, taw pun daripada kak murni whatsapp kata cik ash menang pening giveaway mana la yang cik ash  menang join banyak giveaway SG Shop ini.. hahahahaha, dah keadaan kesihatan tak mengizinkan buat masa loni bila gastrik datang ni.. tahun ini paling teruk gastrik cik ash kena, tahun sebelum ni ok jer makan lalu jer, tahun ni nak makan tak berapa lalu, selepas berbuka dan bersahur mesti nak terasa muntah balik makanan tu,masak pun  tak larat sangat, asyik tidur kejenya, siap mil bergurau duk kata gastrik jangan-jangan ada benda kut tahun depan mok dapat 2 cucu kut pulak hahahahaha mil pandai buat lawak kalau betul masin mulut mil syukur alhamdulilah, cik ash tak mengharap sangat ada, takut kecewa hihihihi, dah banyak kali ada tanda tapi belum ada rezeki lagi, doakan kan cik ash dikurniakan zuriat nanti.. amin..

Alhamdulilah rezeki ramadan buat cik ash masih ada lagi di blog dan di facebook syukur sangat Allah murahkan rezeki dengan menang giveaway yang cik ash  join terima kasih kepada penganjur dan sg shop di atas hadiah kemenangan kredit RM100 shopping ni.. ada rm200 apa la nak beli nanti duk usha dah kat sg shop tu pening nak pilih barang hahahahaha..

Ok la korang ni taip entri bertahan dari kesakitan taip sikit terlelap jer kejenya bila entri nak siap, jumpa lagi nanti di entri lain kalau kesihatan cik ash dah beransur  pulih nanti.. 


This post have 5 komentar

avatar
ERAZ FADLI delete June 17, 2017 at 10:04 AM

Tahniah Cik Ash..
.
Eraz Fadli
.
Entri Terbaru : http://www.erazfadli.com/2017/06/bojen-raya-elak-last-minute.html

Reply
avatar
Admin delete June 17, 2017 at 5:36 PM

alhamdullilah lokman pun tercalon jugak

Reply
avatar
Abam Kie delete June 18, 2017 at 10:49 AM

Assalamualaikum. Tahniah kerana anda terpilih sebagai salah seorang pemenang Duit Raya Giveaway by Abam Kie and Pals!
Untuk keterangan lanjut dan cara untuk menuntut hadiah anda, sila klik pautan di bawah ini. Terima kasih dan Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1438H. Maaf Zahir dan Batin.

http://www.zukidin.com/2017/06/keputusan-duit-raya-giveaway-by-abam.html

Reply
avatar
Shad delete June 19, 2017 at 1:08 PM

Tahniah kak ekin. Alhamdulillah rezeki menyoping. Nanti kalau ada ga lagi Shad tag akak lagi. Hehee

Reply
avatar
azlina ina delete September 15, 2017 at 9:03 AM

tahniah..alhamdulillah. rezeki cik ash dlm bercontest

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post