Wednesday, August 30, 2017

author photo
Jana Pendapatan Dengan HYPR.MY | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat ya.. maaf tak sempat nak update blog kesihatan agak kurang baik selsema dan demam tiba-tiba mungkin lasak buat keje dan jaga mil tak sihat kut hihihihi..


Hampir terlupa pulak Cik Ash ini sebenarnya Cik Ash ada ingin sharekan dengan anda semua mengenai satu laman web ini, Cik Ash tengok ramai di kalangan blogger dah join siap ada cash out tu, Cik Ash ni kira baru taw kewujudan ia.. hahahahaha..

Dengan HYPR ini anda hanya perlu share link promosi yang ada di dalam laman web HYPR itu ke semua akaun media sosial yang korang ada la, setahu cik ash kini semua orang mesti salah akaun media sosial kan, so apa kata sambil online hari-hari tu jer jom jana pendapatan ni, apabila orang yang klik anda share korang akan dapat la pendapatan daripada link yang korang share tu, kena rajin la jangan malas,hihihihihi..


Sebagai surirumah sepenuh masa dan blogger surirumah ini memang harus kena mencuba untuk mendapatkan pendapatan sikit-sikit kan mana la taw dengan pendapatan tu boleh kurangkan sikit beban suami hihihihi.. Cik Ash dah suka dengan web ini jatuh cinta sangat rugi siapa tak join taw..


Mesti anda ingin menyertai HYPR ini nak taw mengenainya kan dekat bawah ini Cik Ash akan menerangkan sedikit mengenai hypr ini ,HYPR adalah platform untuk penyokong media sosial yang membina dan memenuhi permintaan jenama dan perkhidmatan bagi pasaran digital di Malaysia, juga dikenali sebagai hentian setempat portal penyokong media sosial di mana anda boleh berkongsi artikel di bayar dengan hanya beberapa klik.

Cara untuk daftar


-Nak daftar anda boleh klik <<< DI SINI<<<

- Selepas dah daftar boleh la tengok bahagian promosi


contoh promosi 

Apabila cik ash buka bahagian promosi tu terdapat dua promosi yang harus kena share dekat media sosial facebook dan twitter, ikuti langkah-langkah yang diberikan untuk share, cik ash dah buat dah dapat hasil daripada promosi dekat kedua-dua media sosial itu dekat bawah ni hasil yang cik ash  dapat. 



pendapatan

So apa tunggu jom la join untuk jana pendapatan dengan hypr ini nak daftar boleh klik dekat <<<SINI<<< percuma saja tak ada caj apa-apa pun ya. 


This post have 3 komentar

avatar
Anisa Anuar delete August 30, 2017 at 10:12 AM

thank you...terus gi terjah ni

Reply
avatar
SalbiahM delete August 30, 2017 at 11:46 AM

thanks share cik ash! bagus ni dari melayan gosip entah apa2 baik guna internet untuk buat duit

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post