TICKER

Wednesday, January 3, 2018

Rezeki Tahun Baru Alhamdulilah

Rezeki Tahun Baru Alhamdulilah | Assalamualaikum, hai korang semua apa khabar cik ash harap semuanya sihat la di tahun baru ni ya, kalau tertiba sakit cepat la pergi klinik ya.


Alhamdulilah permulaan di tahun baru tertiba dapat PM facebook daripada blogger kak Bee Hashim Cik Ash menang giveaway yang dia buat aritu, memang terkejut sangat alhamdulilah rezeki di tahun baru buat Cik Ash.. hihihihi..

Tak sabar nak tengok barang tu walaupun Cik Ash dah pernah dapat Produk Betadine  sebelum ni join giveaway rakan blogger yang lain  hihihi.. tambah koleksi barang bestnya.

Ok la korang itu jer Cik Ash nak kongsikan rezeki Cik Ash di awal tahun baru ni, alhamdulilah syukur Allah berikan rezeki Cik Ash lagi. 

5 comments: