TICKER

Friday, February 2, 2018

Selamat Pagi Jumaat

Selamat Pagi Jumaat | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar, Cik Ash harap semuanya sihat walafiat ya.. 


Dah masuk hari jumaat di bulan februari alahai sekejap sahaja kan, ada sesiapa masuk blog Cik Ash nampak lain jangan terkejut ya, ubah angin sikit hahaha.. di tahun baru ni nak berwajah baru dekat blog. semuanya tukar nampak macam blog baru la pulak.. alahai... sempena dengan ulang tahun hari lahir Cik Ash ubah selera blog ni.. hihihihi..

Tak pe buat macam buka buku baru di tahun baru ni, harap bersabar selepas ni kalau ada penurunan sikit dekat blog ni.. hahahaha... semoga Cik Ash terus bersemangat untuk menulis dekat blog ni.

Doakan Cik Ash berjaya dalam dunia blogging ya kawan-kawan semua, blogger picisian lagi ni masih bertatih-tatih dalam blogging ni. masih lagi dikekalkan dengan warna purple dekat blog ni.. nampak sangat kan minat purple hahahahha... Blog Cik Ash ni telah di editkan oleh sis hawa . 
Terima kasih sis hawa.. 

Ok la korang semua Cik Ash nak undur diri dulu, nak sambung buat kerja dekat rumah ni. jumpa lagi di entri yang lain ya.. 

20 comments:

  1. Wah, lama la cik ash :) Happy blogging and salam jumaat hee

    https://ikashoid.blogspot.my/2018/02/book-review-barongan.html

    ReplyDelete
  2. patutlah cantik..eheheheh. salam jumaat cik ash.. mog amurah rezeki

    ReplyDelete
  3. cantiknya blog akak tahniah ya domain baru template blog baru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Template akak nak tukar.. Domain tu suami yang bagi hadiah hahahaha

      Delete
  4. Selamat pagi cikash!! cantik design baru cikash ni

    ReplyDelete
  5. teruskan menulis entri2 yg bermanfaat ye, cik ash?

    ReplyDelete
  6. Salam...Cik Ash kak dtg singgah nk tgk wajah blog cik Ash yg baru dan cantik rupawan, nti kak pun nk tukar wajah baru/

    ReplyDelete
  7. sweet wajah baru ni..purplr lawa...sis Jm pun suka purple

    ReplyDelete
  8. lame sgt tak singgha ni.. tak tau bape kali tuka da

    ReplyDelete