TICKER

Monday, April 9, 2018

CPUV Nuffnang 6 April 2018

CPUV Nuffnang On Going La | Assalamualaikum... Hai korang semua,apa khabar cik ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat..




Hari ini terajin la buka nufnang, saja-saja nak tengok sebab lama tak buka.. hihihihi.. eh tak sangka ada On Going CPUV pada 6 April 2018,rasa Cik Ash dah lama tak campaign CPUV ni. Earning pun dah ada RM1 selepas Cik Ash cashout bulan lepas, lambatnya tunggu cek nuffnang sampai hahahaha.. 

CPUV campaign yang Cik Ash dapat ialah Perodua -April Monthly mungkin perodua ada jualan kereta terbaru ada keluar iklan macam ni kan. Terima Kasih Nuffnang bagi iklan dekat Cik Ash, harap dapat membiak lagi iklan di masa akan datang nanti. 

Ok la korang jumpa lagi nanti ya.. Cik Ash nak undur diri dulu nak kerja rumah sikit ni.. Hihihihi..

9 comments: