TICKER

Friday, April 13, 2018

Drama Mr. Grey MegaDrama Di Astro Ria

Drama Mr. Grey MegaDrama Di Astro Ria | Assalamualaikum... Hai korang, apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat.


Sekarang dekat Astro Ria tengah popular #MegaDrama #Mr. Grey drama #adaptasi novel karya oleh Syamnuriezmil ni, Cik Ash memang layan sangat tengok dekat laptop jer nak tengok waktu malam tak ingat sokmo. Waktu free Cik Ash layan dekat laptop jer pun..

Bagi drama ni best sangat tengok lakonan Eyra Razali tu cakap loghat kedah hahahaha lucu pulak eyra dulu-dulu selalu berlakon sekarang dah besar hihihi comel sangat,manakala pelakon lelaki tu Cik Ash tak pernah kenal pun mesti pelakon baru la kut.

Selain mereka berdua turut membantu dalam drama ini ialah Shah Iskandar, Lisdawati, dan ramai lagi. Drama ini merupakan terbitan Global Station Sdn Bhd dibawah arahan Riza Baharudin. Telah menemui penonton pada 9 April 2018 aritu jam 10.00malam setiap Isnin hingga Khamis di Astro Ria (104) dan Ria HD (123)

Sinopsis Drama Mr. Grey 

Drama ini mengisahkan Mr.Grey (Malique Gregory Kamal) dan Nisa Ardina yang mengambil keputusan untuk bernikah, tetapi melukakan hati dua insan,iaitu Datin Musalma yang menuduh Nisa menggoda anaknya demi harta dan Ilham Arsyad yang sudah sekian lama menyayangi Nisa. Ketika Nisa mengecapi kebahagian, Grey meninggalkan isterinya untuk kembali kepada ibunya yang sedari awal tidak sukakan Nisa. Mungkihkah perpisahan ini membawa Ilham kembali kepada Nisa atau mungkin Grey menyedari kesilapannya dan kembali menuntut tempatnya dalam hati Nisa?

Tak sabar nak taw ending drama ni macam ner hahaha.. memang lawak dan santai lakonan Eyra dalam ni. Ok la korang semua itu jer Cik Ash nak kongsi pasal drama Mr. Grey ni.

#dramaadaptasinovel
#mrgery
#cikashdotcom

6 comments:

  1. wahh... macam best ni.Tapi takminatlah,sebab budak ni berlakon..eheheeh..sori..

    ReplyDelete
  2. Best yer heheh nama mr grey mcm cita apa ek omputeh tu

    ReplyDelete
  3. ada nampak jugak drama ni dok lalu lalang.. jalan cerita cam menarik

    ReplyDelete
  4. Lama dah x layan drama astro ni.. huhuhu.. da xtau cerita pa da skrg ni..

    ReplyDelete
  5. lama betull ain dh tak layan drama2 tv ni. hehheheh..

    ReplyDelete
  6. Aida follow citer ni.
    Kebetulan tgh x keje kan.
    Tapi tgk pagi or ptg, ulangan.
    Mlm x dpt tgk. Busy dgn Ijat.

    ReplyDelete