TICKER

Sunday, May 13, 2018

Portable Gas Stove

Portable Gas Stove | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat.Hari khamis baru ni gas dekat rumah kehabisan tengah memasak untuk makan malam. Nasib baik ada penyelamat boleh sambung masak guna portable dapur gas tu.

Kebetulan sangat kedai gas Cik Ash call sokmo tu talian kabel rosak sebab kedai berhampiran dekat situ terbakar, terpaksa la tunggu suami pergi kedai keesokannya. 

Pagi keesokannya Cik Ash goreng nasi guna portable gas stove tu, jadi la goreng nasi guna portable gas stove ni, goreng nasi sambil duduk hahaha, siap gak masak guna portable ni. Gambar nasi goreng tak ingat nak snape hahaha, sory la ya... sempat snape tumis bawang dalam kuali.

 

Ok korang Cik Ash nak bagitaw tu jah guna portable gas stove jah pun bukan nak update apa-apa pun la.. sebenarnya lama benda ni ada gas dia jah tak beli. hahaha.. baru beli tu yang syok guna kan.Jumpa lagi dientri yang lain nanti.

5 comments:

  1. betul-betul penyelamat ni. kalau tersesak macam ni memang benda ni berjasa ni cik ash. hihi

    ReplyDelete
  2. Bagus juga standby portable gas stove ni Cik Ash.. Berguna bila kecemasan..

    ReplyDelete
  3. best gak portable gas ni. sambil duduk pun boleh siap masak :D

    ReplyDelete
  4. penyelamat keadaan. berbaloi juga ada barang macam ni.
    Janji Kita

    ReplyDelete