Saturday, November 20, 2010

author photo
Koleksi Novel-Novelku | Assalamualaikum...Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.



Cik Ash sangat minat dengan novel... novel la teman Cik Ash dikala kebosanan, layan novel cintan cintun kekeluargaan, keislaman hihihihi.. novel yang Cik Ash baca banyak meninggalkan kesan yang mendalam lah, mesti korang pernah baca novel kan..maybe korang dapat rasa juga dengan jalan cerita novel-novel sekarang sudah banyak pengarang novel yang berbakat, masa sekolah-sekolah dulu Cik Ash suka pinjam kat pepustakaan tak de duit lagi masa tu nak beli novel.  Sekarang bila Cik Ash dah berkerja  bila ada masa terluang Cik Ash akan pergi beli novel terbaru dan terkini.. 

Dan tak lupa juga kat blog novel on9 yang selalu Cik Ash kunjungi bila ada masa terluang baca dekat http://penulisan2u.blogspot.com/ . Diatas  ini Cik Ash sertakan novel2 koleksiku yang Cik Ash beli dari duit hasil berkerja... novel2 ni lah nyawaku....kalu hilang sebuah novel ku nampaknya menangis la aku...huk3....

Ok la tu jer Cik Ash nak sharing dengan anda semua jumpa lagi nanti ya.. Semua novel ni ada di kampung.. hihihihi..

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post