Sunday, April 17, 2011

HoLIDay Di JoHoR BaHrU | Assalamualaikum.. Hai kawan-kawan Ekin semua, Ekin nak tulis coretan pasal perjalanan Ekin ke Johor Bharu selama 6 hari tak dapat  Ekin lupakan. 


Banyak kenangan masa tu taw.. firsr sekali Ekin nak bagitaw cerita pasal malam 12hbln tu .. malam tu  pada pukul 8.40mlm Ekin,aboh dan ma naik KTM dari wakaf bharu ke JB sentral... perjalanan kami ke sana mengambil masa selama 14 jam berada di dalam KTM. Yang paling syok masa dalam KTM ekin dapat tempat yang boleh tidur tu... aboh ambik tempat tidur VVIP.. ada la ekin snap pic kenangan ekin di atas keretapi tu, tapi muka ekin masa tu sangat comot hihihihi.. 

Alhamdulilah.... Ekin selamat sampai di JB Sentral......fuyooooooooooo....cantik tempat KTM JB ni.....sekali imbas mcm singapore pulak...tapi sayang Ekin tak berkesempatan nak ambik pic pulak....dua2 tangan tengah bawa beg....jadi  bibik beg pulak....hahaha....lepas tu pemandu Dato pun datang ambik kami bertiga ke hotel Jadly... selesa duk kat hotel tu.....asyik makan dan tidur jer keja Ekin masa duk dalam hotel tu....hahahahhahaha....ada la sikit2 pic2 kenangan Ekin kat hotel tu......



Aktiviti Ekin dihotel bila waktu boring datang Ekin candip la pic hihihihihi, boring taw duk asyik tengok tv dan tidur jer keje ekin masa kat hotel, apa lagi yang melagam la aku depan kamera handphone yang murah jer.. picture dia sangat puas hati la jugak.. 

Eh lupa pulak ada jugak pic sekitar perkahwinan Cik Safura HQ sempat la jugak Ekin ambik dia nikah n bersanding.....malam tu Ekin ada pergi jalan-jalan dekat plaza angsana....pic tak  banyak yg ekin ambik.....malu la nak bergambar sebab pergi dengan orang  lain Ekin segan hahaha..


Last-last Ekin nak tulis....ni pasal flight yang Ekin  naik......1st time naik flight takutnyaaaaaaaaa.. Ekin banyak berzikir dan berdoa semoga dipermudahkan dan selamat sampai ke kelantan....masa mula-mula flight berlepas...hanya allah yang tahu macam ner perassan Ekin masa tu ,telinga jadi berdengung dan macam-macam lagi la... ni ada sikit pic kenangan Ekin naik flight ... mesti korang akan kata Ekin ni darat kan.. 


Ok la itu jer pengalaman Ekin berada Di Johor Baharu selama 6 hari untuk menghadiri majlis perkahwinan Anak Syarikat yang Ekin kerja.

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post