TICKER

Tuesday, November 8, 2011

Gambar Artis Korea Sebelum Dan Selepas Pembedahan Plastik

Gambar Artis Korea Sebelum Dan Selepas Pembedahan Plastik | Siapa dekat sini peminat artis korea, kalau tengok rupa mereka memang cantik sangat kan, tapi kan sebenarnya di sebalik kecantikan mereka sekarang sebenarnya mereka ada membuat pembedahan plastik. 

Sebelum ini cik ash ada buka google terjumpa gambar-gambar artis korea sebelum dan selepas pembedahan plastik.. tengok muka dia orang memang banyak perbezaan kan.. patut la artis korea ni kebanyakannya cantik-cantik kan.
 

So yang mana belum pernah tengok muka pelakon artis korea sebelum ni meh usha dekat bawah ni hasil carian Cik Ash dekat google. 

https://3.bp.blogspot.com/-REfR98Xz-LU/WSWOsDrKskI/AAAAAAAALYI/FCSWfrdooYUzAZZCyPbhAEOsTXsnwi1BQCLcB/s1600/10Ryeo-wonJeong.jpg
Ji-Won-Ha
Ah-jung Kim

Su-jeong Lim

Betul -betul tekejut kan bila tengok gambar-gambar artis korea yang membuat pembedahan plastik ni nampak perbezaan yang begitu ketara tu, patut la mereka semua lawa-lawa jer kan. Macam tak percaya mereka dulu dan sekarang lain. 

Ok la korang semua itu jer Cik Ash nak sharing dengan mengenai gambar artis korea sebelum dan selepas pembedahan plastik ni. 


3 comments:

  1. iye eh diorunk wut pembedahan plastik? bkn disebbkn makeup ke? :) jz asking :)

    ReplyDelete
  2. @cx's

    artis korea semua mcm tu la

    ReplyDelete