Monday, January 9, 2012

author photo
Drama Bicara Hati Adaptasi Dari Novel | Assalamualaikum...Hai, Sekarang ni kebanyakan novel dah ada di dramakan dan difilemkan bermula dengan Lagenda Budak Setan, Nora Elena adaptasi Kasih Yang Suci,filem Ombak Rindu yang pecah panggung dan juga drama terbaru di TV3 yang akan menggantikan Tentang Dhia iaitu Gemersik Kalbu.

                                                 

Terbaru ada satu lagi drama yang korang semua boleh letak dalam list mesti tonton. Drama terbaru di Astro Prima iaitu tajuk Bicara Hati akan bermula pada hari Selasa jam 9.00 malam. Drama ini dibintangi oleh Sharnaaz Ahmad dan juga pelakon Cris.

Sinopsis Drama Bicara Hati

DALAM satu kemalangan kecil yang tidak disengajakan, Tengku Syahran dan Zahlia bertemu. Ketika itu, Tengku Syahran sedang buntu memikirkancadangan emaknya ingin menjodohkan dia dengan Linda, seorang wanitayang tidak pernah dicintai.Seminggu mengenali Zahlia, Tengku Syahran menyatakan hasratnya untukmemperisterikan Zahlia untuk mengelak dirinya dikahwinkan dengan Linda.Zahlia terkejut dengan permintaan Tengku Syahran. Tengku Syahran tidakdikenali dan tidak mungkin Zahlia boleh jatuh cinta dengan pemuda itu.Zahlia serba salah untuk menerima lamaran itu. Pelbagai cara dilakukan olehTengku Syahran untuk memenangi hati Zahlia. Akhirnya Zahlia akur tetapidengan syarat, iaitu hak-hak peribadi Zahlia tidak akan diganggu.Setelah diijabkabul, Tengku Syahran mula berubah. Egonya terlalu tinggi dandia tidak mengikut penjanjian yang telah ditetapkan. Zahlia rasa tertipu. TengkuSyahran telah mungkir janji. Kini timbul pelbagai konflik dalam rumah tangganya.Benarkah hakikat bahawa perkahwinan yang berdasarkan kontrak tidak dapatmengundang rasa cinta, kasih, sayang dan kerinduan? Bicara Hati sebuahkisah yang dapat mengungkap segala rahsia.

Tapi sayang cik ash tak berkesempatan nak tengok episode 1 ramai cakap best cerita dia.. cari2 la kat youtube ada tak cerita episode 1 ni... 




This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post