-->

Sunday, July 1, 2012

author photo
Buah Hati Pujangga Cinta Saya... Hehehheheh| Assalamualaikum... Selamat petang semua. Apa khabar harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya. 


Saja-saja buat tajuk macam tu, nak bagi popular sekejap hahaha... ni la buah hati punjangga cinta Cik Ash. So kepada korang sila la layan pic dekat bawah ini yang bertingkat-tingkat ya. 

Ni adalah sebahagian novel-novel kesayangan Cik Ash taw, setiap gaji masuk asyik shopping novel sampai 3 buah tu. Novel dah macam nyawa Cik Ash hahaha... kalau hilang novel ni memang Cik Ash akan menangis tak berlagu siapa la tak sayang novel hasil titik peluh kita berkerja orang hilangkannya kan.Jom usha koleksi novel Cik Ash dekat bawah ini :- 

Koleksi novel 1

Kolesksi novel 2

Koleksi Novel 3

Koleksi Novel 4

Koleksi Novel 5
Koleksi Novel 6
your advertise here

This post have 4 komentar

avatar
Farahani Faizal delete July 2, 2012 at 5:33 PM

wahh!!,,banyaknye...nak satu boley?hhe

Reply
avatar
Unknown delete July 4, 2012 at 8:41 PM

@QweensheesZ

hehhehehe... hu3... sygngya nak bgi...

Reply
avatar
ku farah delete July 9, 2012 at 8:29 AM

banyak nya novel..msti pandai karang cerita nih..ya lah agak sama kan cerita novel ni kadang2..
salam kenal ya sis..x kebertan,follow my blog 2..=)

Reply
avatar
Unknown delete July 11, 2012 at 9:34 PM

@churippu farah dulu2 ada la minat karang cerpen.. skrg dah kurang... minat membaca novel jer.. hehehe... salam kenalan gak... insyaAllah nanti sis follow balik..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post