Monday, February 25, 2013

Novel Suami Aku Ustaz Akan Di Filemkan..



Ekin ada nak share info terbaru ni ikin dapat dari twitter Adi Putra dan Fb Suami Aku Ustaz...  novel suami aku ustaz bakal di filemkan... Terima kasih kepada adi Putra yang berkongsi berita ini di Twitter beliau.


Heroinya siapa la nanti akan berlakon...


sumber dari Fb...



SUKA POST SILA LA TEKAN LIKE... :)


Saturday, February 23, 2013

Anak Marshanda Pelakon Sinetron Indonesia

Anak Marshanda Pelakon Sinetron Indonesia | Hai semua Cik Ash harap semua berada dalam keadaan sihat walafiat. 


Tahniah buat marshanda  dengan kelahiran puteri yang comel pada 22/1/2013 .. agak terlambat Cik Ash taw berita gembira ni..  nama anak pasangan selebriti ni ialah Sienna Amirah Kasyafani bermaksud anak pertama di keluarga permaisuri yang cantik.. 




Sunday, February 3, 2013

Slot Akasia:Rindu Bertamu Di Abu Dhabi

Slot Akasia:Rindu Bertamu Di Abu Dhabi



Drama yang akan mengantikkan slot akasia Setia Hunjung Nyawa ialah bertajuk  Rindu Bertamu Di Abu Dhabi pada 11 februari 2013. Antara pelakon -pelakon hebat yang membintangi drama ini ialah Fouziah Gous,Shahrizal Jaszle,Aiman Hakim Ridza,Tasha Shilla,Fahrin Ahmad,Lydiawati,Dato Razali dan ramai lagi.


photo signature_4.gif




Slot Samarinda Terbaru: Surat Dari Langit Biru

Slot Samarinda Tajuk Ruby akan tamat pada 5 Februari ni. tak sabar nak tengok episode terakhir nanti... ni ikin nak share slot terbaru yang akan mengantikkan Ruby iaitu Surat Dari Langit Biru arahan Rashid Sibir.Dah lama tak dengar Rashid Sibir  mengarah drama.Antara pelakon utama ialah Yana Samsudin,Johan As'ari,Iqram Dinzly dan Fizo Omar dan Pelakon lain ialah Nabila Dally,Ika Nabila (Lydia),Fauziah Nawi dan Dato Rahim Razali.


Tajuk Drama : Surat Dari Langit Biru
Jumlah Episod : 24 Episod
Slot : Samarinda Tv3

Pautan kekal imej terbenam
sumber gambar Twitter Johan Asa'ri