BERITA TERKINI BLOG CIK ASH

Friday, March 15, 2013

Air Tangan Ibu Gulai Nasi Berlauk Pagi

Air Tangan Ibu Gulai Nasi Berlauk Pagi | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar. Harap sihat semuanya ya. 


Hari ini ma Cik Ash masak gulai nasi berlauk pagi yang sangat popular dekat negeri kelantan ni. Cik Ash bab memasak memang agak kurang pandai pun lagi biasa la sibuk kerja kan. 

Cik Ash tengok jer bahan-bahan ma masuk dalam periuk.. mana la taw kan nanti Cik Ash leh cuba buat pulak nanti.. lagipun tak lama dah nak jadi isteri orang kena la belajar memasak daripada awal nanti bila jadi isteri terkial-kial nak masak untuk suami hahaha... 

Masakan airtangan ma memang terbaik dah puashati makan memang Cik Ash makan nasi bertambah-tambah kalau kena gulai lemak kuning ikan ayo ni hahaha..

Ok la korang semua itu jer Cik Ash nak sharing dengan korang masakan airtangan ma yang paling sedap didunia walaupun kita masak sendiri pun kan. 

No comments:

Post a Comment