-->

Friday, October 4, 2013

author photo

Di kelantan asam manis di panggil tahi musang pelik jer bunyi nama kan. asam memang sedap di makan ralik makan dia. dah bertahun ekin tak jumpa asam tahi musang ni. hari ini ekin keluar pergi dengar Ceramah di perkarangan Pejabat Pas kat kota bharu kat situ setiap jumaat mesti ada bermacam-macam barang peniaga yang berniaga. Rambang Mata kat sana hehe round2 punya jumpa handbang pakai wat kijo ekin beli harga murah jer boleh gilir wat kijo



your advertise here

This post have 4 komentar

avatar
Santan Manis delete October 5, 2013 at 7:04 PM

wa!!suka gila ngn asam ni! :D jemput singgah ke blog SM ye kalau sudi :)

http://santanmanis.blogspot.com/

Reply
avatar
Cik Ash delete October 9, 2013 at 8:20 PM

:-) insyaAllah nanti ekin singgah ya

Reply
avatar
Farrah MF delete July 8, 2015 at 6:08 PM

Soalan akak ialah,...rupa tahi musang begitu ke? Akak biasa dengar anak musang nangis je,...tahi dia tak pernah jumpa ;)

Reply
avatar
Cik Ash delete November 27, 2015 at 8:26 AM

Kak farah orang kelantan nama makanan pggl pelik jah.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post