Monday, December 22, 2014

author photo



Hai.. selamat petang hari ini rasa tak ada update blog lagi kan... ni saja2 taip rasa rindu kat anak saudara ekin yang 8 orang ni... rindu nak dengar diaorang panggil ekin Cik Ash.... sebab tu la ilham nama blog datang dari nama panggilan itu la... sebelum ni nama lain ekin letak...  Anak saudara sebelah abang pun ramai gak 8 orang tetapi panggilan bukan Cik Ash la.. dah bertukar la sebab suami ekin anak bongsu diaorang panggil Poksu... jadi panggilan ekin jadi Moksu la... tua panggilan muka awet muda... hahahhahahaa



 photo signature_4.gif

1 komentar:

avatar
Shad delete December 24, 2014 at 5:19 PM

Assalamualaikum Cik Ash.. :D

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post