Sunday, December 7, 2014

author photo
 Hari ini merupakan hari lahir abang... semalam dah ucap tepat2 jam pukul 12am kejut abang bangun tidur... hihihihi... tahun ni  first abang sambut hari lahir sebagai suami kepada sayang ... sayang sangat-sangat kat abang... semoga kita akan lalui susah senang bersama hingga akhir hayat... semoga kita di limpahi rezeki dan cepat2 dapat baby.. hihihi




                                                             Khas untuk suami tercinta..
                                                                    Selamat hari jadi, 
                                          Semoga panjang umur dan dmurahkan rezeki, 
                                         Semoga hidup sentiasa dirahmati ALLAH S.W.T, 
                                                 Semoga menjadi suami yang terbaik, 
                             Semoga menjadi seorang suami yang tak lupa tanggungjawab, 
                               Semoga kita selalu bersama didalam susah ataupun senang, 
                                   Semoga ikatan perkahwinan kita kekal sepanjang hayat 





~ Ya Allah, panjangkan lah umur suamiku, agar dapat kami bersama-sama mendidik Anugerah dari-Mu  & meniti usia tua bersama. Ya Allah, berikanlah nikmat kesihatan yang baik untuknya agar dia dapat mencari rezeki buat kami sekeluarga & melindungi kami sekeluarga.. Ya Allah,Kekalkanlah HATInya hanya buatku hingga ke Jannah & lindungilah suamiku daripada segala tipu muslihat dunia ni. Amin ~








This post have 14 komentar

avatar
PeRdU cINta delete December 7, 2014 at 8:07 PM

Selamat ulangtahun kelahiran..moga sentiasa berbahagia dunia dan akhirat. .

Reply
avatar
Cekgu Norazimah delete December 7, 2014 at 9:55 PM

happy birthday kepada encik suami yer ;)

Reply
avatar
adianiez AIDA delete December 8, 2014 at 9:45 AM

moga cik ash dan asben bahagia hingga ke akhir hayat :)
salam besday kpd asben cik ash ye :)

Reply
avatar
faezah jalil delete December 8, 2014 at 11:28 AM

wah, mesti masak special ni..semoga dipanjangkan umur dan jodoh kalian!

Reply
avatar
Denaihati delete December 8, 2014 at 12:35 PM

selamat hari lahir buat cik suami semoga berbahagia dan berjaya dunia akhirat.

Reply
avatar
Cik Ash delete December 8, 2014 at 7:13 PM

@faezah jalil
hihihi masak gulai lemak kuning ikan kering jer... abang teringin lauk tu jer... kek pulak ekin xpndai nak buat huhuhuhu... anak saudara abg bagi kejutan bawa mari kek pelangi dia buat.... ekin nangis haahhaha terharu sangat...

Reply
avatar
Cik Ash delete December 8, 2014 at 7:15 PM

@adianiez AIDA terima kasih aida.. inshaAllah nanti ekin bagitaw...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post