Saturday, February 7, 2015

author photo



CPUV Nuffnang Physiogel - Ready for Anything.Ini adalah CPUV NUFFNANG yang pertama untuk bulan Februari 2014 ni.. Alhamdulillah masih sayang juga admin nuffnang dengan blog cik ash ini. hihihi.. semoga CPUV nuffnang terus masuk2 di blog ekin ni... terima kasih kepada yang klik2 kempen nuffnang blog cik ash ni... jap ekin jap cik ash... dua2 leh panggil.. nama cik ash tu timangan blog jer... 


Kalau yang mana masuk blog ekin ringan2kan tangan klik iklan ni...inshaAllah ekin akan kli balik nanti... :) 

This post have 16 komentar

avatar
Shad delete February 7, 2015 at 10:57 AM

tahniah kak ekin.. semoga dapat banyakkkk lagi cpuv in future.. hehe.. isi tabung sini satu.. iklan tesco :D

Reply
avatar
SukaSedap MY delete February 7, 2015 at 4:36 PM

tahniah kak . sayang nuffnang . hehee

Reply
avatar
Nurhaziq Abdul Hafiz delete February 7, 2015 at 5:38 PM

Tahniah kak...saya dapat juga tapi tak boleh nak kuar duit tu sebab akaun Nuffnang saya dah kenapa tah.

Reply
avatar
Farrah MF delete February 7, 2015 at 7:59 PM

Tahniah, ekin. Murah rezeki bulan ni :)

Reply
avatar
Anonymous delete February 8, 2015 at 4:51 PM

fuiyooo maasyuk tu..
nanti bleh banjee CT hakhak..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post