Thursday, April 16, 2015

author photo
Hai korang semua.. ekin ada nak share berkenaan dengan Kad Perakuan Nikah yang ekin dah dapat hihihi... ada Kad ni senang nak pergi mana-mana bawa Kad Nikah ni jah... nak dekat setahun kad ni tak ada dengan ekin... lamanya Kad ni bertapa di rumah kelantan..lepas ni boleh dah tak ada orang nak kata ekin n abang adik beradik... hahhahahaha.... Gambar kahwin aritu pun ekin ambik gak balik masa kenduri abang Adi n kak poh jue..





This post have 13 komentar

avatar
izzeyda delete April 17, 2015 at 3:37 PM

ada kad macam nih senang nak bawak ke aman saja..

Reply
avatar
Sweet red cherry delete April 18, 2015 at 12:49 PM

cantik kad perakuan nikah skang ni kan..kecil dan senang dibawa kemana-mana..wah, nak kawen juga la!!!huhu..gedik kan..

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete April 18, 2015 at 7:35 PM

memang kena bawak kemana saja ke ? pasangan baru kawen eh ada kad ni.. mak ayah CT xde pun ahaaak..

Reply
avatar
Cik Ash delete April 18, 2015 at 9:22 PM

Ha ah...senang boleh dibawa hihihi...

Reply
avatar
Cik Ash delete April 18, 2015 at 9:26 PM

Dulu bawa sijil nikah tu... loni zaman canggih bawa kad pintar tu hihihi... hok.baru khawin ado la.. hok lama xyah kut nak buat pun boleh hihihi

Reply
avatar
Amelia delete April 20, 2015 at 10:46 PM

bagus la macam tu kan ada kad akuan nikah.. xde la rasa macam x selamat

Reply
avatar
Norihanyusuf delete April 25, 2015 at 1:58 PM

tak pasti plak negeri Kedah ada buat camni.
kalau ada nk kena balik buat jugaklah, mudah nak bawak ke sana sini

Reply
avatar
Cik Ash delete April 27, 2015 at 7:44 AM

Kedah xtaw tu kak ann tu mudah di bawa kad ni utk suami n isteri kad tu

Reply
avatar
Cik Mimie delete April 28, 2015 at 2:21 PM

Senang..xkoyak x lupa letak mana...kalau sijil nikah mesti kena liminate bagai..hihi

Reply
avatar
Jari Manis delete April 28, 2015 at 9:29 PM

dorang namak seperti adik beradik ke...mmg jodoh tu..orag ckp kalau muka ada iras jodoh panjang...ntah lah :-)

Reply
avatar
Cik Ash delete April 28, 2015 at 9:54 PM

Yang dalam gambar kad tu ekin n abg la kak JM haahaha... ekin blurkan gmbr kak tu utk keselamatan hihihi...

Reply
avatar
Cik Ash delete April 28, 2015 at 9:56 PM

Cik mimie yg sijil nikah tu ada simpan kat umah yg ni kad nak.bawa p mana2

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post