Friday, May 8, 2015

author photo
Akhirnya Telenovela Terpanjang Cinta Ibadah Dah Tamat

Cinta Ibadah

Hai..Selamat Petang Semua... Ada yang tengok tak drama telenovela Cinta Ibadah paling panjang main di astro prima ni sampai episode 175 dah tamat hari ini hihihi..

Kalau yang mengikuti cerita Cinta Ibadah ni mesti taw cerita dia banyak berbelit taw.. tukar pelakon la... memula hero Fattah Amin lepas tu Hisyam Hamid kembali semula dengan Fattah Amin.. Walaupun benci tengok cerita tetap gak tengok hahaha teman MIL minat layan... Cinta Ibadah ni dah macam cerita indo hihihi..macam3 pelakon ada.




Episod akhir Sinopsis
Dr Emma kena tangkap dah rahsia terbongkar... insan dah kembali baik sudah insaf..Nadia pun insaf gak... siti pulak sudah tenat dengan kansernya kembali ke rumah keluarganya.. dan akhirnya SITi telah meninggal dunia pangkuan Hafiz,Rina, aliff dan mummy...

This post have 15 komentar

avatar
Maria Firdz delete May 8, 2015 at 5:53 PM

Tak pernah melayan... Hehe.. Tmbh dh terminate astro..

Reply
avatar
Farrah MF delete May 8, 2015 at 6:56 PM

Oh dah abis dah ye...ingat nak sambung sampai hujung tahun hikhikhik. Akak tak follow :)

Reply
avatar
Cik Ash delete May 8, 2015 at 8:08 PM

Ekin pun akak kalau xlayan gak follow MIL ni org tua kalau kita tengk dia.mesti fikir ni marah kat dia... kadang2 ekin.sakit nak relax.dalam.pun korban duk luar... huhuhu... hari cuti baru leh nak relax lama.dlm bilik ada anak saudara teman...

Reply
avatar
Cik Ash delete May 8, 2015 at 8:09 PM

Ha ah dah hbs akak... tu la ingat hunjung tahun baru hbis hahhaaha.. awal dah hbis dia xsambung dah

Reply
avatar
Jari Manis delete May 8, 2015 at 10:09 PM

untung tau jadi suri rumah...huhuhuh....bila turm sis JM pulak huhuh

Reply
avatar
Farrah MF delete May 8, 2015 at 11:31 PM

Akak selalu pandang sepi je iklannya. Confuse dgn watak yg banyak sangat :)

Reply
avatar
izzeyda delete May 11, 2015 at 9:34 AM

astro tak ada, jadi tak pernah layan..

Reply
avatar
Cik Mimie delete May 13, 2015 at 3:25 PM

Pening tgok cerita ni...Mak Cik Mimie je yg layan..hehe

Reply
avatar
Cik Ash delete May 13, 2015 at 4:46 PM

Hihihhi... inshaAllah akan menyusul nanti kak JM

Reply
avatar
Cik Ash delete May 13, 2015 at 4:47 PM

Watak bertukar2 tu yg pening kan

Reply
avatar
Cik Ash delete May 13, 2015 at 4:47 PM

Boleh tgk on9 kak hihihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete May 13, 2015 at 4:48 PM

Kak ekin MIL yg tengok join.teman dia

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete May 20, 2015 at 11:24 PM

tudia haih.. da mcm sinetron hahaha..
xde la kuasa nk tnggu satu2 episode..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post