Wednesday, May 27, 2015

author photo
BESTMobile - SOALAN YANG SELALU DITANYA 


BESTMobile Boleh Mengubah Hidup Anda



1. Bagaimana konsep perniagaan BESTMobile ini? 
 
     Kerja anda cumalah GUNA & MEMPERKENALKAN Simkad ini kepada saudara-mara, adik-beradik, sahabat handai, rakan taulan. Jika mereka berminat, dapatkan simcard ini dengan mana-mana pengedar/anda sendiri simpan stock untuk di jual. Hasilnya kepada anda ialah,jika mereka top-up hand phone mereka mama anda akan dapat komisen. Selama mama mereka menggunakan Simkad tersebut, selamaitulah anda akan menikmati komisen Dari BESTMobile ini. Jika 10 tahun mereka top-up, 10 tahun anda dapat komisen!

2. Berapa harga sekeping Simkad BESTMobile ini? 

Harganya sleeping HANYALAH RM 49.00 sahaja. (Di dalam Simkad ini,terkandung kredit/airtime sebanyak RM 10

3. Apakah service provider yang digunakan? Berapa peratuskah kadar Liputan line BESTMobile di Malaysia? 

BESTMobile menggunakan service provider U-Mobile & Maxis. Juga boleh menggunakan service provider Friendi. UNIKNYA,ianya mempunyai jenama  sendiri  iaitu "myBEST" akan tertera di screen hand phone anda. Sekiranya di kawasan anda line U-Mobile tidak mempunyai liputan, maka ia akan mengambil line Maxis. Begitulah sebaliknya. Keluasan Liputan BESTMobile di Malaysia hampir 95%.

4. Berapakah charge panggilan dan SMS yang dikenakan?
 
Dari 19sen panggilan seminit dan 10 sent sekali SMS, semua operator. Pukul sana rata.Namun, anda boleh menggunakan plan BESTFriend dan Family dengan kadar *16 sent seminit & 6 sent sms. Tertakluk pada terima dan syarat.

5. Dimanakah boleh top-up prepaid BESTMobile ini? 
 
    Anda boleh top-up prepaid BESTMobiledi di seluruh Malaysia (termasuk Sabah/Sarawak), seluruh stesen minyak yang menggunakan e-pay, sebahagian besar kedai yang menjual prepaid, maybank2u, cimbclick, dan banyak lagi.

6. Apakah kelebihan lain Jika saya menggunakan prepaid BESTMobile ini? 

    Anda boleh mengekslkan nombor lama, anda di lindungi insurans kemalangan jenis TAKAFUL sebanyak RM100,000, dan anda berpeluang untuk menjana pendapatan sampingan yang lumayan.

7. Bagaimanakah marketing plan untuk perniagaan ini? 

    Setiap Kali kita sponsor rakan, kita diberikan RM20 sebagai Register Incentive (RI), dan juga kita di bayar komisen sebanyak 11% untuk Level 1 yang top up, 4% untuk Level 2 yang top-up dan 15% untuk Level 3 yang top-up.

PERINGATAN: Namun begitu untuk mendapatkan komisen maksimun RM 20 setiap penajaan, anda mestilah top up RM60 terlebih dahulu SEBELUM mulakan penajaan / daftar member baru. Jika anda tidak lakukannya, tetapi anda dah mula menaja, anda TIDAK AKAN dapat komisen itu. INGAT:Top up dulu sebelum mulakan penajaan,sekali sahaja setiap bulan. RM60 ke atas anda layak dapat RM20 seorang. Jika kurang RM60 (RM15-59.00), anda cuma layak dapat RM 15.00 sahaja setiap pendaftaran.

8. Bagaimanakah BESTMobile membayar komisen kepada saya?

    Untuk Register Incentive (RI), Jika kita sponsor dari 1-15hb, duit bonus akan di bank-in dalam akaun anda pada 30hb bulan yang sama,  jika kita sponsor rakan Dari 16-31hb, bonus akan dimasukkan kedalam bank anda pada 10hb depan. Untuk komisen top-up akan dibayar pada 20hb depan asalkan ianya lebih RM30, jika kurang, is akan di bawa untuk bulan hadapan. Maknanya dalam sebulan anda dapat GAJI sebanyak 3 Kali SEBULAN. BEST!

9. Maaf. Saya kurang faham berkenaan komisen top up. Boleh terangkan?

   Boleh. Jika anda selalu top up antara RM 15-RM 59 setiap bulan, anda layak menerima komisen top up sehingga 21% daripada jumlah komisen rangkaian anda top up. Misalnya disebulan1 anda, anda layak dapat 6% komisen Dari pada jumlah top up ahli. CTH: Jika mereka top up RM60 sebulan, anda akan dapat RM 3.60. Di level 2 ialah 4% dan di level 3 11%.

Tetapi, jika anda top up melebihi RM60 sebulan, komisen akan berubah sehingga 30%. Di L1 anda akan dapat 11%, L2 4%, dan L3 15%! Penerangan terperinci kami akan berikan sesudah anda mendaftar sebagai salah seorang ahli team kami.

10. Apa kelayakkan untuk menerima komisen?

    Anda dikehendaki top up paling sedikit RM 15 dalam sebulan, dan juga jumlah terkumpul komisen anda melebihi RM30.




This post have 12 komentar

avatar
wardahannesa delete May 28, 2015 at 12:13 AM

kak ekin dah join ke?

macam best !

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete May 28, 2015 at 4:35 AM

SS pakai postpaid... kalu prepaid nak jugak la cuba...

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete May 28, 2015 at 4:36 AM

banyak jugak komisyen tu... kayo kayo...

Reply
avatar
Cik Ash delete May 28, 2015 at 11:49 AM

Dlm proses nk daftaq ni. Skrg kita review dulu hihi

Reply
avatar
Cik Ash delete May 28, 2015 at 12:01 PM

Kena rajin cari org utk join SS

Reply
avatar
izzeyda delete May 28, 2015 at 2:34 PM

kalau tempat tuh line U-mobile tak ada, maxis pun ada tak ada macam tak berapa sesuai plak pakai line nih..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post