Saturday, June 20, 2015

author photo


Assalamulaikum..
 Hai... reader blog Cik Ash yang di kasihi... seperti biasa sepanjang bulan puasa ni kan rancangan masakan no 1 iaitu Ketuk-Ketuk Ramadhan 2015 dah mula ditayangkan di TV1 pukul 12.30 tengahari hingga 1.00 petang..

So yang mana terlepas peluang nak tengok boleh tengok di bawah yang ekin share. ni...


This post have 7 komentar

avatar
Scdha Sein (SS) delete June 20, 2015 at 8:55 PM

ketuk ketuk senduk... he he he...

Reply
avatar
Shad delete June 20, 2015 at 10:42 PM

ha, ketuk2 ramadhan.. mak shad mmg tunggu tiap2 episod.. rancangan ni bukan setengah jam ja ka kak ekin, hehe.. isi tabung nuffnang ke akak.. tesco satu kali..

Reply
avatar
izzeyda delete June 22, 2015 at 9:36 AM

sempat tengok yang episod kedua jer..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete June 22, 2015 at 10:11 AM

alamak ada abam ekk? :)
aida lom sempat tgk lagi, cik ash.
busy terlebih...

Reply
avatar
Cik Mimie delete June 22, 2015 at 1:49 PM

Hari ini denagn ummi nazirah :) dpt tgk skejap je :)

Reply
avatar
Jari Manis delete June 22, 2015 at 7:06 PM

ketuk ketuk ramadhan? kenapa bukan ketuk ketuk kuali je hihihih

Reply
avatar
arysha_fayyadh delete June 26, 2015 at 1:51 PM

Assalam ekin,
peberet gak nengok cerita ketok2 ni kan3

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post