Friday, July 3, 2015

author photo

 #Cabaran20Hari | Kenangan Terawih Di Surau/Masjid 

Masa Zaman kanak-kanak

Hai reader blog Cik Ash ini... puasa Ok ke...  cabaran ke 9  ekin menlengkap misi #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 ini...  tajuk ke  9 ialah #Cabaran20Hari  Kenangan Terawih Di Surau/Masjid Zaman Kanak-Kanak ... jom baca Kenangan Terawih Di Surau/Masjid Masa Zaman Kanak-Kanak ni..

Kenangan Terawih Di Surau/Masjid Zaman Kanak-Kanak ekin tak dapat dilupai sampai sekarang.. suasana sembayang terawih ekin di surau masa kanak-kanak sangat gembira sebab pergi dengan kawan-kawan kan.. pergi sembayang dapat kuih muih free hihihi... ada perkara yang ekin tak boleh kena marah dengan mak cik-mak cik sebab kita orang buat bising time orang duk sembayang siap mak cik tu suruh kita orang balik kalau Mari sembayang taw nak buat bising... sebelah lelaki punya tempat sembayang Ok jer tak ada yang melarangnya...  masa zaman kanak-kanak ekin tak berpeluang pergi sembayang dekat masjid sebab apa ekin sudah tidak ingat hihihi...

Ok la tu saja Kenangan Terawih Di Surau/Masjid Zaman Kanak-Kanak yang ekin tak boleh lupa sampai sekarang.. tertinggal entri cabaran yang lain boleh terjah link seperti berikut


This post have 8 komentar

avatar
Yun Sing delete July 4, 2015 at 6:39 AM

Haha.. suasananya macam Upin dan Ipin ke? Hehe~

Reply
avatar
Zafirah Kama delete July 4, 2015 at 7:14 AM

Hehehe...

nakal ea dulu.... ^_^

Reply
avatar
Nina Mads delete July 5, 2015 at 5:07 PM

nama sembahyang terawih tp main mercun.. hehehe

Reply
avatar
Farrah MF delete July 6, 2015 at 4:27 PM

Akak masa kecik suka ikut nenek gi terawih sebab nak moreh huhuh

Reply
avatar
adianiez AIDA delete July 8, 2015 at 9:07 AM

alahai sian kena marah ekk...
aida xde memori terawikh kat surau / masjid.
jemaah dgn abah kat umah.
so memang takde pengalaman :( hu hu...

Reply
avatar
Cik Mimie delete July 8, 2015 at 3:07 PM

Zaman kanak2 dulu nak g terawih sebab time tu la leh jumpa kngkawan waktu mlm..hehe..sebab hari biasa wktu mlm x leh kuar bermain..hikhik

Reply
avatar
Dunia Zumal delete July 9, 2015 at 4:49 AM

Main-main yer kat masjid...

Reply
avatar
Jari Manis delete July 12, 2015 at 11:24 PM

biasalah tu ..budak2 gi surau jumpa kawan2 mesti nk main je...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post