-->
banner

Teman Hebat

TERBARU BY CIK ASH

Sunday, August 23, 2015

Bila Guru Mentafsir Cinta | Assalamualaikum.. Hai korang semua, apa khabar cik ash harap semua sihat walafiat ya. Apabila Guru Mentafsir cinta dalam matapelajara unik sangat.. Jom baca dekat bawah ni.
                     




GURU FIZIK
Cinta adalah merupakan daya tarik – menarik antarakutub positif (lelaki ) ke kutub yang tak sejenisnya
(tentulah sidia )

GURU BIOLOGI
Cinta merupakan cara mempelajari hubungan antaramakhluk hidupan dengan lingkungan nya

GURU KIMIA
Cinta merupakan tindak balas kimia yang tidak
diketahui unsurnya

GURU MATEMATIK
Cinta adalah satu cara untuk menentukan daerah
ketidaksamaan antara dua garis yang tidak sejajar

GURU PENDIDIKAN ISLAM
Jangan sekali -kali meninggalkan cinta tetapi jangan
terlalu dekat padanya kerana hidup ini penuh
dengan iblis dan syaitan yang sanggup menggoda
manusia untuk membuat dosa dan cinta adalah
sasaran dosa ( cinta la YG 1 ALLAH itu cinta yg hakiki
dpt kan cinta yg halal d dunia dan akhirat)

GURU PENDIDIKAN MUZIK
Cinta adalah ibarat irama dan lagu yang tidak dapat
dipisahkan

GURU EKONOMI
Cinta merupakan keperluan manusia yang harus
dipenuhi sama ada secara langsung atau tidak
langsung

GURU SEJARAH
Cinta hanya akan menjadi cinta sekiranya ianya tepat
dan benar. Tapi jangan lupa jika ada sebab, pasti
ada akibatnya.

GURU GEOGRAFI
Cinta adalah seperti 4 musim yang melanda
kebanyakan Negara Eropah … .kadangkala berbunga ,
kadangkala panas, kadangkala dingin dan
kadangkalanya luruh

GURU BAHASA
Cinta dianggap indah kerana di dalamnya ada satu
kesatuan yang harmonis antara bentuk bahasa dan
isinya
Yg pasti tafsir la cinta mengikut kehendak Allah yg
satu… berte mu berpisah semua kerna Allah … ..
Indah ya cinta kalau agama d serta bersama … ci nta
ALLAH DAN RASUL ADALAH YANG UTAMA DAN D 'UTAMA
JGN TERPEDAYA KERNA CINTA DUNIA YG

SEMENTARA. ... ... .... ... ingat ye kwn2 .. .=)




your advertise here

This post have 19 komentar

avatar
kunci locker delete September 19, 2011 at 7:13 PM

oh ok...suka semuA skali...hehehe...hah, lg2 yg cikgu agama tu ckp...hehehe...cintailah yang 1.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta delete August 23, 2015 at 11:32 AM

Nice..pendangan mengikut tafsiran masing masing..hehe..

Reply
avatar
Dunia Zumal delete August 23, 2015 at 3:14 PM

Indahnya tafsiran cinta mengikut bidang berbeza...

Reply
avatar
Farrah MF delete August 23, 2015 at 3:20 PM

Wahh, dari persepsi mata cikgu la ni ;)

Reply
avatar
arysha_fayyadh delete August 25, 2015 at 11:48 AM

Assalam ekin,
waaaaaaaaa
macam2 guru ni yer :P

Reply
avatar
Jari Manis delete August 25, 2015 at 5:14 PM

kalau dari kaca mata cikgu Ceketed...boleh ngak share tafsiran cintanya

Reply
avatar
Jari Manis delete August 25, 2015 at 5:20 PM

ce cikgu Ceketed dari katamata cikgu lak

Reply
avatar
Jari Manis delete August 25, 2015 at 5:21 PM

Cinta akhirat kekal abadi....susah betul mencari cinta ni..Ekin ada tips tak hikss

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete August 26, 2015 at 2:38 PM

Memang susah Jay Emm... Liat macam ayam kampong!

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete August 26, 2015 at 2:38 PM

Cikgu Tabika Kemas ada? He He He...

Reply
avatar
Cik Ash delete August 26, 2015 at 6:08 PM

Ekin xde tips pun akak... Cinta ekin bertemu diradio on9 hahahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete August 26, 2015 at 6:09 PM

Wsalam kak.sha yer mcm2 guru hihihi

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete August 28, 2015 at 12:44 PM

hahahaha tindak balas kimia tu lawak.. hahaha..
yang tak tahu unsurnya..

Reply
avatar
Sha Mohamed delete August 31, 2015 at 8:17 PM

Hahaha.. kemain lagi cikgu-cikgu nie menafsirkan cinta berdasarkan bidang kepakaran masing-masing..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete September 1, 2015 at 2:35 PM

wah... memang gini ada ekk, ekin ?
ilmu baru ni ha ha ha :)
adik aida guru kh la plak...

Reply
avatar
Cik Mimie delete September 4, 2015 at 11:22 AM

Heheheh...macam2..Cikgu pun nak mentafsir cinta jugak :) hikhik

Reply
avatar
Maria Firdz delete November 13, 2016 at 6:23 PM

Dan kesimpulannya..cinta itu sangat indah...

Reply
avatar
Nur Fannun delete November 15, 2016 at 11:33 AM

macam2 tafsiran cinta ikut bidng cikgu msing2..guru geografi tu btul2 tnjukkn situasi cinta yg sbnr..xsmstinya indah slalu

Reply
Next article Next Post
Previous article Previous Post

Advertisement

Themeindie.com