Wednesday, August 12, 2015

author photo
Projek Diy Petang Semalam | Assalamualaikum.. Selamat Pagi Semua.... Nampak tak pic kat bawah ni itu la hasil Diy Brooch Dari Kain Perca yang Cik Ash buat petang semalam tapi pagi ni baru nak share hihihi... 


Ajaknya brooch ini Cik Ash nak bagi dekat sesorang tapi belum siap sepenuhnya lagi ni.. Sebab dekat sebelah belakang tu Cik Ash belum letak kancing dia lagi.. sebabnya gam untuk lekatkan tu tak ada la pulak. 
Tengok la minggu depan kalau ada masa pergi keluar jalan-jalan dekat bandar kulim nanti boleh singgah kedai yang ada gam tu. Susah nak pergi sendiri Cik Ash ni tak pandai apa-apa pun.. hihihihi.. harap dekat suami jer. 
Mesti la korang tanya siapakah yang bertuah dapat hadiah brooch ini kan, biarla rahsia deh siapakah orang.. hahahahaha... macam retis pulak kan Cik Ash ni.. Cik Ash nak berahsia sangat ni.. nanti takut yang jeles pulak hahahhaha



This post have 33 komentar

avatar
Unknown delete June 9, 2015 at 8:15 AM

wahh dalam diam ye kak ekin tangan berseni jugak ye
siapala yang beruntung tu kan
ohh ye kak ekin sila whatapss ayu ye
ayu xjumpe no akk la

Reply
avatar
adianiez AIDA delete June 9, 2015 at 11:32 AM

Kreatif...
berseni...
aida x pandai.
tapi minat :-)

Reply
avatar
Cik Mimie delete June 9, 2015 at 11:42 AM

Wah, untuk siapakah itu..pandai juga kak ekin buat brooch :) kalau Cik Mimie buat mesti tak jadi..hehe

Reply
avatar
Cik Ash delete June 9, 2015 at 4:39 PM

Hihi boleh la buat sikit2 dah whatsup tu

Reply
avatar
SYAMIMIROSNEE delete June 9, 2015 at 6:47 PM

Wahh. Cantiknya. Pandai kak ekin buat. Hehe. Mimi nok jugok kak! :P

Reply
avatar
Jari Manis delete June 14, 2015 at 2:54 PM

satu je? mmg x de harapan lah nk dapat huhuhhu

Reply
avatar
Jari Manis delete June 14, 2015 at 2:54 PM

siapakah gerangan seseorang yg bertuah tu

Reply
avatar
Deanna Morni delete June 16, 2015 at 10:18 AM

waaa...kretip nyeeee....hehhee

Reply
avatar
izzeyda delete June 16, 2015 at 2:55 PM

cantik tu Ekin.. memang tangan seni jugak Ekin nih..

Reply
avatar
Norihanyusuf delete June 18, 2015 at 5:17 AM

wah, wah....menjadi jugak tangan ekin ni.
rumah akak banyak kain perca, tak tahu nak buat apa..hehehe

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete June 19, 2015 at 10:33 AM

peeergh ada bakat terpendam rupanya Kak Ekin ni..
serious tabik laaa orang bleh menjahit buat benda2 ni..

Reply
avatar
arysha_fayyadh delete June 26, 2015 at 2:03 PM

Assalam ekin,
santek2
kretip uols :)

Reply
avatar
Cik Ash delete August 12, 2015 at 10:46 PM

Untuk siapa biar la rahsia hahaha xde nama brooch utk.sape

Reply
avatar
Cik Ash delete August 12, 2015 at 10:59 PM

Akak wat mari kat ekin kain perca tu.hahahahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete August 12, 2015 at 11:00 PM

Bakat terpedam dah lama time mood nk.buat buat la hihihihi

Reply
avatar
Dunia Zumal delete August 13, 2015 at 1:57 PM

Untuk orang Kulim gak yer... Kreatif laa ^-^

Reply
avatar
Sha Mohamed delete August 13, 2015 at 9:05 PM

Kreatif lah ekin..lepas nie le amik tempahan..wat pendapatan sampingan..

Reply
avatar
Cik Ash delete August 13, 2015 at 11:54 PM

Buat masa ni xbuka utk tempahan

Reply
avatar
Cik Mimie delete August 14, 2015 at 2:57 PM

Cantik2 :) comel sgt brooch tu..pandai kak ekin jahit :)

Reply
avatar
Cik Ash delete August 14, 2015 at 11:41 PM

Senang tgk online cara buat

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete August 16, 2015 at 6:37 PM

hehehe buatla Kak EKin.. ada orang jual kot kat IG..
dapat gak income..

Reply
avatar
Unknown delete August 19, 2015 at 11:26 AM

rajinnya. kreatif. simple tapi menarik

Reply
avatar
Cikna delete November 24, 2015 at 1:32 AM

Kita tgk sapa yg kena.....*_^

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post