BERITA TERKINI BLOG CIK ASH

Thursday, August 13, 2015

Kakak Manis Dan Mbak Jambu Punya Keje

Kakak Manis Dan Mbak Jambu Punya Keje
 
                                                           Assalamulaikum...
Hai, selamat pagi entri autopost lagi ni... terlewat sikit share cerita ini.. Kakak Manis dan Mbak Jambu kita macam berpakat mari serang blog ekin ini... serentak komen mereka berdua masuk blog ekin hihihi...










50 comments:

  1. Ekin pun kena serang jugak ke? ingatkan Eyda jer yang kena serangan bertubi-tubi daripada diaorang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kebetulan tu Eyda....kami X BERSEKUTU..kutu pun x de

      Delete
    2. Ha ah kak eyda ekin kena serang bertubi2 gak hihihi

      Delete
    3. iskks2 nape laa dorang ni nak pedajal... keh keh keh...

      Delete
    4. hahaha firasat lebih laa tuh kak JM..

      Delete
    5. Hahahaha diaorg tu xde keje ke

      Delete
    6. sian Ekin...teruk kena 'serang'

      Delete
    7. Nasib nasib tak hang hp kwcik ekin

      Delete
  2. hahhaha....sediakan kubu cepat ekin...bertahan la dikubu itu sementra serangan dibuat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha Kubu dah sedia dah dirobohkan oleh boom paling bahaya

      Delete
    2. dah macam Sarjan Hasan! ha ha ha...

      Delete
    3. Kita anak persara tentera Sarjan Syed Ali hihihihi

      Delete
  3. Fuh bukan main banyak lagi serangan dorang..hehe..orang2 Mcm ni la yang ceriakan ruang komen

    ReplyDelete
  4. keh keh keh... Sape tu? Sape tu?
    * buat2 tak kenal! ha ha ha...

    ReplyDelete
  5. haha budak berdua tuuuuu, memanglaaa

    ReplyDelete
  6. Assalam ekin,
    waaaaaaaaa
    bertingkek2 koemn tu uols :)

    ReplyDelete
  7. Hamboi..nie serangan maut nie..hehehe

    ReplyDelete
  8. Tak mampu nak balas serangan diorang kan kak ekin? :)

    ReplyDelete
  9. Dua-dua ni klu bab menyerang menyerang,...memang tok sah citerla

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu semua blog mestl.ada nama dia hihihi

      Delete
    2. eceeheh.. Kak Farrah pun sama.. mai mood dia.. tudia..

      Delete
  10. dua orang ni kalo ngebom memang lah.. Kak Ekin pun sama.. semput dibuatnya hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha enjin boom kita dah slow xde dah nk.serang mcm mereka berdua

      Delete
  11. good frens :)
    aida x dpt nak bagi bom mcm diorang.
    setakat termampu aje, ekin :)

    ReplyDelete