Friday, August 28, 2015

author photo
Renungan Hari Jumaat

Renungan Hari Jumaat



Assalamulaikum... 
Hai, selamat pagi jumaat semua... semoga dipermudahkan urusan buat korang semua... sekejap jah rasa tak lama dah habis bulan ogos ni.. lagi berapa hari nak sambut kemerdekaan kan.. 

Cik Ash kongsikan kata-kata di bawah ini... 

 "Semakin jauh kita cuba lari dari menyelesaikan masalah, semakin dekat ianya datang menghampiri kita"

This post have 19 komentar

avatar
Wak Lat delete August 28, 2015 at 10:02 AM

salam, wak nak fantun pagi jumat sikit.,

Mengharap kelah terlekat haruan,
Terbunkang joran disambar belida;
Setiap masalah ibarat ujian,
Matang fikiran mendewasa minda.

Reply
avatar
wardahannesa delete August 28, 2015 at 10:44 AM

so selesaikan masalah walaupun bertimpa-timpa dengan sedikit demi sedikit ^^

Reply
avatar
Anonymous delete August 28, 2015 at 4:29 PM

ya...Bila masuk bulan baru..dapat gaji habis byr hutang

Reply
avatar
Farrah MF delete August 29, 2015 at 10:28 AM

Wak dah jual pantun tu, belilah Ekin...

Reply
avatar
Jari Manis delete August 30, 2015 at 6:31 PM

sentiasa ingat pada Allah..mohon kepada nya..Allah segala-galanya...

Reply
avatar
Sha Mohamed delete August 31, 2015 at 7:27 PM

Semoga dipermudahkan juga urusan Ekin..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete September 1, 2015 at 11:56 AM

hu hu masalah oh masalah...
moga urusan kita semua dipermudahkan la kan :)

Reply
avatar
Kira Sakura delete September 6, 2015 at 12:24 PM

huuuu thanks ekin. insyaAllah cuba semat zikir tu dalam hati bila rasa sesak sgt dada ni huuuuu

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post