Sunday, August 30, 2015

author photo
Selamat Pagi

Assalamualaikum semua...
Hai reader blog Cik Ash semua... apa khabar untuk hari ini...semoga dipermudahkan urusan untuk hari ini ya...

hari ni suami berkerja tak ada aktiviti nak p mana-mana duk di rumah mulakan keje rumah la... basuh kain, jemur kain,sapu sampah dan lain2..

Esok dah merdeka hari ini ramai budak yang tak pergi sekolah dia kata serba salah esok dah cuti..dia orang buat cuti sendiri tu...


This post have 24 komentar

avatar
Zafirah Kama delete August 30, 2015 at 12:51 PM

haha.. cuti sendiri... tapi, kalau pi sekolah pun teringat nak balik, macam sama jaa.... heee

Reply
avatar
Jari Manis delete August 30, 2015 at 6:26 PM

selamat petang Ekin...sis JM baru balik dari Genting Highland so esok rehat je kat umah

Reply
avatar
Jari Manis delete August 30, 2015 at 6:26 PM

tak faham ayat ni "Esok dah merdeka hari ini ramai budak yang tak pergi sekolah dia kata serba salah esok dah cuti..dia orang buat cuti sendiri tu..." DORANG tu sape?

Reply
avatar
Jari Manis delete August 30, 2015 at 6:27 PM

selamat hari merdeka Ekin...esok x ke mana2 lah ye

Reply
avatar
Cik Ash delete August 31, 2015 at 7:08 AM

Tu la diaorg pndai gak buat cuti sendiri

Reply
avatar
Cik Ash delete August 31, 2015 at 7:09 AM

Wahhh best g genting highland

Reply
avatar
Cik Ash delete August 31, 2015 at 7:10 AM

Anak saudara abg dan sepupu2 abg hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete August 31, 2015 at 7:13 AM

Selamat Hari Merdeka Sis JM ya x p ke mana hari ini duk dirumah tengok cerita la

Reply
avatar
Yun Sing delete August 31, 2015 at 4:47 PM

Hahaha buat cuti sendiri.. Apapun selamat bercuti dan selamat menyambut bulan kemerdekaan 😀

Reply
avatar
Sha Mohamed delete August 31, 2015 at 6:31 PM

Selamat beristirehat dan melaksanakan kerja rumah ekin..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete September 1, 2015 at 11:50 AM

adik beradik aida dtg umah.
kecoh bebetul umah aida weekend lepas.
kami gi tgk perbarisan semlm :)

Reply
avatar
Jari Manis delete September 2, 2015 at 7:53 AM

ohh...ahahaha...tinggal serumah

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete September 2, 2015 at 8:39 PM

SS dah berzaman x naik Genting... Sejuk lagi ke?

Reply
avatar
Cik Ash delete September 4, 2015 at 2:25 AM

Tak tinggal serumah pun MIL ekin tepon mak dia tu yg taw... hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete September 4, 2015 at 2:26 AM

Tu la pasal yu sing sekolah ke hihihi

Reply
avatar
Cik Mimie delete September 4, 2015 at 11:33 AM

Cuti merdeka Cik Mimie pun x kemana2..tgk org berbaris je..hihi

Reply
avatar
Kira Sakura delete September 6, 2015 at 12:19 PM

merdeka ritu cuti panjang. memang rasa syok yakmat hihihihihi :p

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post