Sunday, August 23, 2015

author photo
Selamat Pengantin Baru Sheera Iskandar Dab Chef Doul Harun
Gambar dari Instagram Sheera

Assalamulaikum... 
Hai selamat malam... lama tak update entri waktu malam kan... ekin ingin mengucapkan tahniah dan selamat pengantin baru kepada Anak pelakon lama, Aznah Hamid iaitu Sheera Iskandar, sah bergelar isteri kepada chef Doul Harun malam tadi  22 Ogos 2015 di Ara Damansara. 

Upacara akad nikah berwalikan bapa Sheera, Tengku Iskandar Tengku Ahmad. Majlis dihadiri tetamu sekitar 200 orang. "Alhamdulillah semuanya selamat berlangsung. Majlis akad nikah dihadiri keluarga terdekat sahaja. Insya-Allah nanti kalau jadi, majlis resepsi kita akan jemput dijangka tahun depan,

Nak tengok banyak lagi gambar kahwin Sheera dan suami boleh la pergi instagram Sheera Iskandar


This post have 16 komentar

avatar
PeRdU cINta delete August 23, 2015 at 8:46 PM

Alhamdulillah tahniah. .senyap2..

Reply
avatar
Nurhaziq Abdul Hafiz delete August 24, 2015 at 9:11 AM

kahwin juga Sheera Iskandar akhirnya...

Reply
avatar
Jari Manis delete August 25, 2015 at 5:11 PM

Tahniah...nak tawin jugak lalalalala heee

Reply
avatar
Deanna Morni delete August 26, 2015 at 2:37 PM

waaa...selamat pengantin baru hihih

Reply
avatar
Cik Ash delete August 26, 2015 at 6:03 PM

Dia x berlakon dah sejak berhijab

Reply
avatar
Cik Ash delete August 26, 2015 at 6:04 PM

Sis JM dia ni duta Glow Glowing set muka yg ekin pakai hihihi

Reply
avatar
Sha Mohamed delete August 31, 2015 at 8:15 PM

Alhamdulillah.. semoga jodohnya hingga ke Jannah..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete September 1, 2015 at 2:30 PM

alhamdulillah...
da lama x nampak sheera di kat tv.

Reply
avatar
Cik Mimie delete September 4, 2015 at 11:24 AM

Tahniah buat Sheera...tuptup dgr kawin dah...hehe

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post