Tuesday, October 13, 2015

author photo
7 Sebab Kenapa Lelaki Nampak Seksi Pada Mata Wanita Sampai Bikin Cair | Assalamualaikum...Hai selamat pagi semua, Hari ini ekin ada nak kongsi 7 sebab kenapa lelaki nampak seksi pada mata wanita sampai bikin cair dekat luar sana.


7 sebab



Bagi wanita jangan nak cerewet sangat, setiap lelaki mestilah ada kelebihan masing-masing yang boleh buat korang boleh jatuh cinta. Jom kita tengok apa yang sebab lelaki ni nampak seksi pada mata wanita.


1. Penuh Sense Of Humour

2. Power Memasak

3. Kuat Bersukan

4. Sentiasa Nampak kemas dan Fit

5. Pandai bawa diri

6. Beryakinan

7. Senyuman Memukau Kalbu



This post have 14 komentar

avatar
PeRdU cINta delete October 13, 2015 at 10:36 AM

hehehehehe...wah ni kalau lelaki baca mesti terus makeover mana yang patut..

Reply
avatar
Afidah Azmi delete October 13, 2015 at 4:54 PM

Husband Fida seksi gak...ada lah,.,.hehehehe
Ekin..jemput join segmen Fida yer
http://iampiegirl.blogspot.my/2015/10/segmen-giveaway-happy-birthday-to-me.html
Tarikh tamat 16 Oct ni

Reply
avatar
Etuza delete October 13, 2015 at 11:49 PM

Cik ash pun ada klik ni ya....rasanya memang begitu ke..hehehe..ok terbaik

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete October 14, 2015 at 3:59 PM

alaaaa kena tekan link lain ka ? huahua..
maybe akak bleh tulis sparuh n slebihnya soh org baca kat link.. ngeh3..
cadangan cadangan =D

Reply
avatar
dear anies delete October 15, 2015 at 6:08 PM

confident n sense of humor tu pilihan sy hahahha

Reply
avatar
iryantyismail delete October 15, 2015 at 6:33 PM

Jika pad pandangan mata kak yan..lelaki seksi tang perut..biar buncit sikit..huhu

Reply
avatar
Cik Ash delete October 15, 2015 at 10:59 PM

Suami ekin tang perut hihihi seksi sangat

Reply
avatar
Nina Mads delete October 16, 2015 at 11:07 PM

senyuman manis tu dh boleh bt cair. hahaha

Reply
avatar
Unknown delete October 20, 2015 at 10:48 AM

hahaha seksi bile tgk laki lengkap berbaju melayu

Reply
avatar
Jari Manis delete October 21, 2015 at 10:17 PM

alaa..kena klik ke..baru nk tahu 7 sbb tu

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post