Tuesday, October 20, 2015

author photo
Hasil Tanaman Kebun | Assalamulaikum.. Hai, selamat pagi reader blog Cik Ash ni.... entri autopost bersiaran untuk hari ini.. minggu lepas ekin ada tanam akar pokok sawi dan kailam alhamdulilah teruja sangat tengok hasil pokok yang ekin tanam ni naik dengan subur.. 






Tak lama lagi boleh la makan hihihi jimat dah kan.. misi nak tanam taugeh,daun kesum,serai dan banyak lagi 



Ini pokok lada burung tumbuh dengan subur berbunga dan berbuah taw... tiap2 hari ekin kutif yang dah masak lepas tu mesin buat sambal kelantan huhuhu
Banyak lagi gambar hasil tananan ekin ni  tak sempat nak snap la....

This post have 18 komentar

avatar
Afidah Azmi delete October 20, 2015 at 12:45 PM

baguslah...
Sekurang2nya tak payah nak beli dah..dah jimat berapa percent kan..

Reply
avatar
Mummy Julia delete October 20, 2015 at 3:56 PM

Wahh syoknya... Mummy tanam asyik rumput je yg subur.. Pokoknya bantut... Hahahaa :p

Reply
avatar
KHALID delete October 20, 2015 at 8:16 PM

Bagus cik Ash tanam byk2 lagi pokok tu kasi lekas sket jerebu kt Msia ni hilang XD

Jom Terjah : Fesyen Lelaki Popular yang.. Perlu ke?

Reply
avatar
Cik Ash delete October 20, 2015 at 11:34 PM

tu betul fida nk tggu dia besar tu lmbt sikit hihihi...

Reply
avatar
Cik Ash delete October 20, 2015 at 11:34 PM

yui yup sangat memuaskan hati

Reply
avatar
Cik Ash delete October 20, 2015 at 11:36 PM

mummy rumput tumbuh gak ekin p buang hihihi..

Reply
avatar
Cik Ash delete October 20, 2015 at 11:36 PM

insyaAllah nanti ekin tanam lg.. hihihi

Reply
avatar
Etuza delete October 21, 2015 at 5:16 PM

rajin ya..moga menjadi dan cepat berhasil

Reply
avatar
Jari Manis delete October 21, 2015 at 8:33 PM

sawi dan kaitan tu...2 pasu je...cukup ke?

Reply
avatar
dear anies delete October 22, 2015 at 12:29 PM

jimat ya pun x yah g pasar ;-)

Reply
avatar
Cik Ash delete October 23, 2015 at 10:28 PM

ni baru hasil terjdi selalu tak pun

Reply
avatar
Cik Ash delete October 23, 2015 at 10:32 PM

ada lagi pasu lain ekin x ambik pic

Reply
avatar
Cik Ash delete October 23, 2015 at 10:36 PM

lambat lagi nak boleh makan hihihi kecik lagi...

Reply
avatar
nhhas delete October 24, 2015 at 3:35 AM

Hijau nya tangan ekin... untonglah. Hihihi...
Kipidap... dongibup

Reply
avatar
Sha Mohamed delete November 2, 2015 at 10:51 AM

Rajinnya ekin.. semoga pokok-pokok ekin tumbuh subur dan memberikan hasil untuk family ekin..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post