Saturday, October 24, 2015

author photo
Terima Kasih Anies | Tudung Aidijuma


Assamulaikum semua..
Hai bersiaran lagi kita untuk hari ini.. alhamduliah hadiah menang Tudung Aidijuma Giveaway By Anies telah selamat sampai pada 22 Oktober 2015 pukul 12 lebih gitu sampai..  posman suka hahaha berturut-turut poslaju mari hantar barang kat rumah ni.. posman ni jenis malas terus tak macam sebelum baik hati turun hahaha... 

Tudung Aidijuma koleksi yang kedua ekin boleh hadiah dari Giveaway yang pernah ekin join dan merupakan tudung yang ke 8 ekin dapat hasil join giveaway sebelum ini.. tudung tu ada ekin dapat kat instagram dan blog hubby pernah menang Giveaway dapat 2 helai..

Alhamdulilah rezeki ekin banyak menang giveaway.. terima kasih kepada semua yang memberi hadiah kepada ekin.

This post have 23 komentar

avatar
Ain Athirah delete October 24, 2015 at 8:56 PM

Alhamdulillah murah rezeki ye . Congrats !

Reply
avatar
Etuza delete October 24, 2015 at 10:32 PM

Alhamdulillah tahnia murah rezeki dgn blog

Reply
avatar
nhhas delete October 25, 2015 at 7:03 AM

Wuit... ekin... tahniah...

Haha.. kalo dh menang sampai 12... hebat sgt tu..
Bak mai 2 helai kt cheq...

Reply
avatar
Cik Ash delete October 25, 2015 at 4:35 PM

Hihihihi... byk dah ekin dapat hasil blog ni... nanti akan ada satu entri khas..

Reply
avatar
Farrah MF delete October 27, 2015 at 9:45 PM

Fuhh! Tak yah beli tudung macam ni! Kumpul hadiah GA je :)

Reply
avatar
Farrah MF delete October 27, 2015 at 9:45 PM

Congrats, Ekin. Murah rezeki :)

Reply
avatar
Cik Ash delete October 28, 2015 at 12:40 PM

hihihihi tu la.. jimat duit...

Reply
avatar
Sha Mohamed delete November 2, 2015 at 10:46 AM

Alhamdulillah.. murah rezeki ekin.. Tahniah..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post