Wednesday, October 7, 2015

author photo
 Wordless Wednesday #22 | Penunggu Setia 



Masa ini ekin dalam bilik tengah bersiap nak keluar pergi beli ayam...  hahaha abang snap pic KeCik sedang menunggu ekin terrr.... penunggu setia sangat.. 

This post have 32 komentar

avatar
Shad delete October 7, 2015 at 9:02 AM

alalalala, comeinya dia duk tunggu kat pintu tu.. hehe :D

Reply
avatar
Misya delete October 7, 2015 at 9:14 AM

hehe setia dia menunggu...

Reply
avatar
Murni Alysa delete October 7, 2015 at 10:50 AM

Penunggu setia rumah akak pon dah hilang..huhuhu

Reply
avatar
Cik Ash delete October 7, 2015 at 12:02 PM

Hahahahaha kak yan ekin tertinggal beli tu pergi beli ayam sepatutnya

Reply
avatar
Cik Ash delete October 7, 2015 at 12:03 PM

Hilang g mana tu kak murni

Reply
avatar
Cik Mimie delete October 7, 2015 at 12:59 PM

Dia nak ikut Kak Ekin tu..xnk kna tggal..hehehe

Reply
avatar
adianiez AIDA delete October 7, 2015 at 2:04 PM

alahai comel penunggu yg setia tu...

Reply
avatar
Amelia delete October 7, 2015 at 3:35 PM

wah, setianya dia menunggu. macam Miko kita juga :) tapi dah kasi kat orang sebab ada orang nak T_T

Reply
avatar
Nora Karim delete October 7, 2015 at 8:05 PM

heheheheh best fren ni.... :D

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete October 8, 2015 at 8:45 PM

Sian dia jadi penunggu... he he he...

Reply
avatar
Cik Ash delete October 9, 2015 at 12:47 AM

Best boleh wat baloh hihihi

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete October 9, 2015 at 11:31 AM

mana pegi ayam ? bhahaha da edit ya hahaha..

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete October 9, 2015 at 11:31 AM

ok la tu kak.. ada geng kat rumah nak ajak gusti..

Reply
avatar
Cik Ash delete October 10, 2015 at 9:25 PM

Betul selalu kena tepuk.peha dia

Reply
avatar
cikpinz delete October 12, 2015 at 9:14 AM

oooo yang ni cerita dalam group hari tu hehehe

Reply
avatar
Sha Mohamed delete October 12, 2015 at 12:08 PM

Comelnye penunggu setia ekin..

Reply
avatar
Jari Manis delete October 12, 2015 at 8:31 PM

kecik sgt gambarnya so x nampak si keCIK tu, mesti dia tggu ekin bwk balik ayam dari pasar kan kan kan

Reply
avatar
Unknown delete October 20, 2015 at 11:11 AM

hahahahah kucing tu mmg penunggu setia tua
tu tggu kak ekin ke tggu ayam tuuu

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post