Sunday, November 1, 2015

author photo
Goodbye Oktober Hello November 2015 | Assalamualaikum... Hai Selamat pagi semua.. Alhamdulilah Cik Ash masih lagi sihat menulis entri dekat blog ni. Untuk pembuka entri di bulan November 2015 ni. Sekejap dah masuk bulan November tak lama lagi nak melangkah ke tahunn 2016 pulak kita ni. 


Impian Cik Ash untuk tahun lepas tahun masih belum tercapai lagi, bersabar la harap dipermudahkan urusan Cik Ash nanti. Doakan impian Cik Ash tercapai nanti ya.  

Untuk sepanjang bulan Oktober aritu ada perkara yang terjadi kepada ibu mentua Cik Ash tapi tidak la teruk pun masih boleh bangun dan makan. Entri yang Cik Ash sempat menulis dekat blog sepanjang bulan Oktober aritu sebanyak 45 entri sahaja. 

Itu sahaja yang Cik Ash tulis hihihi.. Semoga di bulan November ni memberi kekuatan dan ruang untuk Cik Ash terus semangta dalam menulis dekat blog ni. Lupa dah bulan November merupakan ulangtahun blog Cik Ash ditubuhkan yang ke berapa Cik Ash dah tak ingat pulak. 

With Love 
Cik Ash

This post have 27 komentar

avatar
iryantyismail delete November 1, 2015 at 9:32 AM

Morning ekin..banyak juga entri ekin bulan lepas...

Reply
avatar
wardahannesa delete November 1, 2015 at 1:48 PM

moga emak mertua makin sihat dan makin sembuh insya allah :)

Reply
avatar
iryantyismail delete November 1, 2015 at 3:26 PM

:-(( kejap je dah nak akhir tahun

Reply
avatar
Sha Mohamed delete November 2, 2015 at 9:49 AM

Tinggal berapa hari jer lagi.. sekejap je tahun 2015 dah nak berakhir..

Reply
avatar
Deanna Morni delete November 2, 2015 at 5:13 PM

rasa cepat bena masa berlalu....

Reply
avatar
Cik Ash delete November 3, 2015 at 8:45 AM

mesti ada SS tak baca ni hahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete November 3, 2015 at 8:46 AM

tu la sekejap jah diri ini masih belum sempurna lagi mdalami ilmu agama..

Reply
avatar
Cik Ash delete November 3, 2015 at 8:47 AM

ha ah kan sekejap jah rasa

Reply
avatar
Afidah Azmi delete November 3, 2015 at 12:43 PM

baru ada kesempatan nak melawat blog cik ash..cari tak jumpa pulak dlm blog...haha

Reply
avatar
Jari Manis delete November 4, 2015 at 10:41 PM

45 entri? kiranya sehari lebih dari 1 entri..kalau sis JM hanya mampu 4 entri je sebulan sob sob sob

Reply
avatar
Cik Ash delete November 5, 2015 at 9:59 AM

1 hari ada 2 entri ada 1 entri sis JM

Reply
avatar
Kira Sakura delete November 8, 2015 at 4:15 PM

ulang tahun yang ke 5 tahun ke ekin? ekin mula 2010 ke?

Reply
avatar
Cik Mimie delete November 20, 2015 at 11:29 AM

Kak Ekin~~~ rindu... maaf lama tak bertandang kat sini..
Im coming... :D

Reply
avatar
Cik Mimie delete November 20, 2015 at 11:30 AM

HAri dah 20 hari kita dlama bulan november tnggal 10 hari je lagi nak masuk bulan baru.. cepatnya =_="

Reply
avatar
Cik Ash delete December 1, 2015 at 12:06 PM

Yup ulangtHun ke 5 rasa la 2010 tu pun xaktif pun

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post