BERITA TERKINI BLOG CIK ASH

Sunday, November 1, 2015

Goodbye Oktober Hello November 2015

Goodbye Oktober Hello November 2015 | Assalamualaikum... Hai Selamat pagi semua.. Alhamdulilah Cik Ash masih lagi sihat menulis entri dekat blog ni. Untuk pembuka entri di bulan November 2015 ni. Sekejap dah masuk bulan November tak lama lagi nak melangkah ke tahunn 2016 pulak kita ni. 


Impian Cik Ash untuk tahun lepas tahun masih belum tercapai lagi, bersabar la harap dipermudahkan urusan Cik Ash nanti. Doakan impian Cik Ash tercapai nanti ya.  

Untuk sepanjang bulan Oktober aritu ada perkara yang terjadi kepada ibu mentua Cik Ash tapi tidak la teruk pun masih boleh bangun dan makan. Entri yang Cik Ash sempat menulis dekat blog sepanjang bulan Oktober aritu sebanyak 45 entri sahaja. 

Itu sahaja yang Cik Ash tulis hihihi.. Semoga di bulan November ni memberi kekuatan dan ruang untuk Cik Ash terus semangta dalam menulis dekat blog ni. Lupa dah bulan November merupakan ulangtahun blog Cik Ash ditubuhkan yang ke berapa Cik Ash dah tak ingat pulak. 

With Love 
Cik Ash

27 comments:

  1. Morning ekin..banyak juga entri ekin bulan lepas...

    ReplyDelete
  2. moga emak mertua makin sihat dan makin sembuh insya allah :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tu la sekejap jah diri ini masih belum sempurna lagi mdalami ilmu agama..

      Delete
  4. Tinggal berapa hari jer lagi.. sekejap je tahun 2015 dah nak berakhir..

    ReplyDelete
  5. baru ada kesempatan nak melawat blog cik ash..cari tak jumpa pulak dlm blog...haha

    ReplyDelete
  6. 45 entri? kiranya sehari lebih dari 1 entri..kalau sis JM hanya mampu 4 entri je sebulan sob sob sob

    ReplyDelete
  7. ulang tahun yang ke 5 tahun ke ekin? ekin mula 2010 ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup ulangtHun ke 5 rasa la 2010 tu pun xaktif pun

      Delete
  8. Kak Ekin~~~ rindu... maaf lama tak bertandang kat sini..
    Im coming... :D

    ReplyDelete
  9. HAri dah 20 hari kita dlama bulan november tnggal 10 hari je lagi nak masuk bulan baru.. cepatnya =_="

    ReplyDelete