-->

Monday, December 7, 2015

author photo
BSN Berwajah Baru | Assalamulaikum... Hai korang semua.. harap sihat la ya.. semoga dipermudahkan urusan korang ya.. agak lewat Cik Ash update pasal BSN berwajah baru.. semestinya semua dah tengok iklan BSN dekat tv kan.. 

BSN berwajah baru

Cik Ash boleh taw Bank Simpinan Nasional (BSN) berwajah baru dah berubah 100% masa pergi ada urusan di bank tersebut..  memang berubah dah canggih dari bank lain.. patut la bank tu lama sampai 2 bulan baiki ni la hasilnya nak bagi menarik pelanggan.. 

Gambar kat atas mesin nak ambik duit dan buat keluar duit yang guna buku account tu yang tak ada kad atm.. senang dan mudah ambik no tunggu giliran kita tak yah tekan apa-apa no just bercakap dengan operator dia discreen mesin tu macam kita webcam dengan.. boleh hai2 tu..  mudah dan cepat tapi dengan cara tu ada keburukan gak taw.. kena ada gak pegawai memerhati gak buat jenis blur tak taw apa-apa pasal mesin tu senang orang boleh ambik duit..

your advertise here

This post have 22 komentar

avatar
suria lekatlekit delete December 7, 2015 at 5:41 PM

Baguslah perubahan yang lebih memudahkan pengguna..

Reply
avatar
Zafirah Kama delete December 8, 2015 at 7:51 AM

wah ! advance nya.. lagi senang nak update buku..

tak payah masuk dalam dah...

Reply
avatar
Farrah MF delete December 8, 2015 at 8:08 AM

Samalah kita, SS. Dulu masa kecik adalah akaun BSN. Dah lama tutup :)

Reply
avatar
Farrah MF delete December 8, 2015 at 8:09 AM

Akak suka dengan tona warna baru BSN ni. Lembut je :)

Reply
avatar
Cik Ash delete December 8, 2015 at 4:25 PM

Ekin pun ada akaun bsn xaktif dah huhu

Reply
avatar
Cik Ash delete December 8, 2015 at 4:30 PM

Yg tempat untuk ambik duit guna kad atm pun ada gak

Reply
avatar
Cik Ash delete December 8, 2015 at 4:30 PM

Ekin pun suka masa p sana wahh teruja tengok hihihi

Reply
avatar
cikpinz delete December 9, 2015 at 9:53 AM

Transformasi ke arah kebaikan. Memang suka identiti korporat baru BSN

Reply
avatar
Cik Ash delete December 9, 2015 at 8:12 PM

Sama la ekin pun suka hihihi

Reply
avatar
Kira Sakura delete December 10, 2015 at 12:42 PM

baru tau ni. sebab tak pernah berurusan dengan BSN walau sebelah ofis je hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete December 10, 2015 at 2:25 PM

Ni dah taw boleh la p terjah hihihihi

Reply
avatar
Bro Framestone delete December 10, 2015 at 10:42 PM

Kalau ikutkan BSN pun boleh keluar duit dari kedai runcit yang terpilih...

betul ke?

Reply
avatar
Sha Mohamed delete December 16, 2015 at 8:57 PM

Sha x tgk iklan dia..tp tgk perubahan tu masa lalu dkt dpn BSN..

Reply
avatar
Cik Ash delete December 17, 2015 at 12:17 AM

Bank pertama guna sistem mesinmacam di atas tu hihii

Reply
avatar
arysha_fayyadh delete December 31, 2015 at 11:15 AM

Assalam ekin,
wow
canggeh ja nampak mesin BSN itu keeennn

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post