-->

Saturday, December 5, 2015

author photo
Review Tepung Ajaib Kek Coklat | Assalamualaikum...Hai korang semua baru-baru ini ekin diberi peluang untuk satu paket Tepung Ajaib Kek Coklat dari syarikat BME Enterprise  Bunga Malam untuk review produk mereka.. 





Yang ekin suka tentang tepung ajaib ni memudah ekin buat kek taw.. sebenarnya bab buat kek ni ekin memang tak pandai langsung..  kalau korang yang tak pandai buat kek dengan adanya Tepung Ajaib Kek Coklat buat anda mudah sangat buat kek , kita tak perlu sukat bahan-bahannya, masa penyediaan pun dah disediakan.. 

Panduan cara untuk memasak kek pun ada disediakan dengan 35 minit untuk kukus manakala untuk masak dalam oven masanya dalam 150oc ataupun 50 minit.

Terima kasih ekin ucapkan kepada BME Enterprise http://www.bungamalam.com

Kalau anda ingin mendapatkan Tepung Ajaib Kek Coklat ini untuk pembelian boleh contact no ni 017-4597615. Eh terlupa pulak harga untuk satu paket Tepung Ajaib Kek Coklat ialah RM14.90


your advertise here

This post have 18 komentar

avatar
Sha Mohamed delete December 5, 2015 at 8:16 AM

Cepat mudah dan pantas ye ekin..

Reply
avatar
Etuza delete December 5, 2015 at 9:28 AM

tak ada tepung sukar lah nak buat kek kan Cik Ash..hadiah akan di kirim secepatnya ya

Reply
avatar
Mardiah Diana delete December 5, 2015 at 10:50 AM

Wahh....memang ajaib tepung ni Ash....cepat dan mudah bila nak buat kek...

Reply
avatar
Cik Ash delete December 5, 2015 at 11:36 AM

Ha ah sha memang mudah dan.cepat hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete December 5, 2015 at 11:37 AM

Diana memang cepat dah mudah

Reply
avatar
Zai Zamree delete December 5, 2015 at 12:50 PM

Lps ni mkin kerap LA ekin wt kek... Cpt n mudah

Reply
avatar
Zafirah Kama delete December 5, 2015 at 1:15 PM

Cepat, mudah dan sedap kan kak...

Reply
avatar
Norihanyusuf delete December 5, 2015 at 4:54 PM

Mudah sangat. Tapi kalau ada penyakit M cam akak ni, yang mudah pn jadi susah.;-)

Reply
avatar
izzeyda delete December 7, 2015 at 4:11 PM

kan cepat dan senang kan..

Reply
avatar
Cik Ash delete December 7, 2015 at 11:01 PM

Ekin pun sifat M ada gak ni

Reply
avatar
Cik Ash delete December 7, 2015 at 11:02 PM

Hihihihi kena order meleleh la pulak kak eyda

Reply
avatar
Cik Ash delete December 7, 2015 at 11:03 PM

Zaf memang cepat mudah sedap

Reply
avatar
Cik Ash delete December 7, 2015 at 11:04 PM

Ha ah kak eyda senang sangat

Reply
avatar
Kira Sakura delete December 10, 2015 at 12:51 PM

memang senang kan. tambah telur je

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete December 16, 2015 at 4:43 PM

campur2 then tunggu masak.. daaa siap =D

Reply
avatar
arysha_fayyadh delete December 31, 2015 at 11:20 AM

Assalam uols,
betui3
memang saaaaaaangaaaatt mudah dengan tepung ajaib ni kan3

Reply
Next article Next Post
Previous article Previous Post