Friday, December 18, 2015

author photo
Selamat Pagi | Assalamualaikum... Hai korang, dah 18 hari kita berada di bulan december 2015 kan rasa sekejap saja dah nak masuk tahun baru. Tak ada apa yang ekin ingin tulis buat masa ni. Maaf semua kesihatan ekin dah pulih sedikit. 




Maaf kepada korang ada lagi blog yang ekin belum blogwaking,  nanti kesihatan ekin dah ok ekin datang boom blog korang semua ya.

This post have 9 komentar

avatar
Sidratul Muntaha delete December 18, 2015 at 8:05 AM

salam alaik
selamt pagi..
syafakillah..
semoga cepat2 sembuh ye
tengah musim jugak kembali sakit2 ni
kamipun baru nak baik dari demam strok haba..

Reply
avatar
Afidah Azmi delete December 18, 2015 at 8:09 AM

lama jugak batuk kak ekin yer..

Reply
avatar
SYAMIMIROSNEE delete December 18, 2015 at 12:55 PM

Hai Kak Ekin! Lama dok tinggal jejak sini. Hehe :D

Reply
avatar
el delete December 18, 2015 at 4:16 PM

salam jumaat ekin..semoga ekin sihat2 hendakNYA

Reply
avatar
wardahannesa delete December 27, 2015 at 1:13 AM

Sekarang akak dah sihat ke? Mudah mudahan dah makin pulih. Aminnm

Reply
avatar
Sha Mohamed delete December 28, 2015 at 12:56 PM

Selamat pagi Cik Ash..
Sha doakan semoga Cik Ash kembali sihat...

Reply
avatar
adianiez AIDA delete December 30, 2015 at 1:42 PM

moga kesihatan ekin da pulih :)

Reply
avatar
arysha_fayyadh delete December 31, 2015 at 10:51 AM

Assalam ekin,
good morning uols :)

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post