Friday, January 1, 2016

author photo
Selamat Tahun Baru 2016


Assalamulaikum...
Ekin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2016 pada semua blogger yang mengenali ekin... terima kasih sentiasa berkunjung blog ekin.. ada yang masuk tak tinggal komen,ada tinggal komen siap bagi bom,ada datang tinggal satu dua saja tu dah cukup terima kasih ekin ucapkan.. 


Tanpa korang blog Cik Ash mungkin tak wujud dah kut... alhamdulilah dah bertukar tahun 2016 dah kita sekejap saja masa berlalu.. usia perkahwinan ekin n suami cukup setahun banyak yang ekin lalui untuk sesuaikan diri sebagai isteri sepenuh masa.. macam-macam dugaan yang dialami kami tempuhi bersama.. 

Semoga di tahun baru 2016 ni ada sinar kehidupan dan kebahagiaan dalam rumah tangga ekin dengan kehadiran Cahaya kebahagian suatu hari nanti.. 

This post have 15 komentar

avatar
Farrah MF delete December 31, 2015 at 12:09 AM

Amboi, awalnya Ekin masuk 2016! Akak ada balance satu hari lagi utk 2015 ;)

Reply
avatar
Afidah Azmi delete December 31, 2015 at 9:43 AM

wainya kak Ekin bagi ucapan...anyway...semoga tahun 2016 nanti murah rezeki kak ekin

Reply
avatar
arysha_fayyadh delete December 31, 2015 at 10:32 AM

Assalam ekin,
selamat tahun baru team Projek Blogger Utara :)

Reply
avatar
Zafirah Kama delete December 31, 2015 at 2:54 PM

Selamat tahun baru Kak Ekin..

Thanks bomb Zaf.. hehe

Reply
avatar
Bro Framestone delete January 2, 2016 at 4:44 PM

Entry 1 Jan tapi komen banyak pada 31 Dis...

Macam pelik je.

Reply
avatar
Cik Ash delete January 2, 2016 at 9:22 PM

Terpulibish awal hahahaha..setting tarikh salah

Reply
avatar
Cik Ash delete January 2, 2016 at 9:28 PM

Tersilap setting tarikh la kak farah

Reply
avatar
Cik Ash delete January 2, 2016 at 9:29 PM

Tersilap setting tarikh awal hahahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete January 2, 2016 at 9:30 PM

Wsalam kak selamat tahun baru kak sha

Reply
avatar
wardahannesa delete January 5, 2016 at 9:56 AM

Selamat tahun baru kakkkk ekin.. ^_^

Reply
avatar
el delete January 5, 2016 at 3:28 PM

taun baru ni duk umah..kul 3pg pun duk bunyi bunga api lagi haha

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete January 7, 2016 at 5:34 PM

amin. moga murah rezeki Kak Ekin sekeluarga =)

Reply
avatar
Sha Mohamed delete January 12, 2016 at 2:33 PM

Sha doakan semoga ekin dimurahkan rezeki Anak... Aamiin...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post