Tuesday, December 29, 2015

author photo
Semoga Bola Sepak Kelantan Dapat Tajaan Datuk Seri Vida | Assalamualaikum... Hai korang lama tak tulis pasal bola sepak dekat blog ini. Hihihi. Sejak dah jadi isteri ni bola sepak telah dilupai terus kalau tak setiap kali ada perlawanan bola mesti tengok duduk depan tv.




Semalam ada Ekin sempat la usha instagram Datuk Seri Vida ternampak beliau ada bergambar dengan Tan Seri Anuar Musa. Apakah yang dibincangkan tu ekin tak pasti la, tetapi ekin berharap sangat semoga ada sinar buat negeri Kelantan mendapat tajaan daripada Datuk Seri Vida nanti.


Dan ada juga Ekin tengol di faceboook bola penyokong bola sepak kelantan yang mencandangkan Datuk Seri Vida menjadi penaja bola sepak Kelantan untuk tahun 2016 nanti. Semoga apa yang dirancangkan oleh Datuk Seri Vida dengan Tan Seri Anuar Musa dipermudahkan untuk bola sepak Kelantan nanti.


This post have 16 komentar

avatar
Sha Mohamed delete December 29, 2015 at 2:32 PM

Wah.. untunglah kalau Bola sepak Kelantan dapat tajaan.. Mesti makin putih pemain-pemain kelantan...
Ekin.. Sha tag ekin kat sini..
http://kasihkuamani.blogspot.com/2015/12/year-end-new-year-giveaway-by-aynal-m.html

Reply
avatar
AisNy delete December 30, 2015 at 8:22 AM

hehehehe... lepas taja. ASTRO Vaganza taja pulak pasukkan bola sepak... :d

Reply
avatar
nhhas delete December 30, 2015 at 8:41 AM

Haha... apsal D.vida ni glamer sejak 2 3 mnjk ni.
Mn2 pun org seru / quote nm dia.
Apakh yg tlh berlaku spjg ketiadaan ku d bumi msia ni?

Reply
avatar
adianiez AIDA delete December 30, 2015 at 10:44 AM

wah. pasni semua pemain bola berpamoga berquputeh la :)
apa yg penting, tajaan tu membangkitkan semangat pemain kelantan.

Reply
avatar
Afidah Azmi delete December 30, 2015 at 5:13 PM

hak ni baru betul..barulah betul2 anak jadi Kelantan.

Reply
avatar
Cik Ash delete December 30, 2015 at 10:05 PM

Betul tu kak aida harap macam tu la

Reply
avatar
arysha_fayyadh delete December 31, 2015 at 10:36 AM

Assalam ekin,
wooooo
quputeh blako laaaaaa :P

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post