-->

Wednesday, January 13, 2016

author photo
Selamat Pagi Rabu


                            

Hai, selamat pagi sahabat semua... apa khabar untuk hari ini... selamat berkerja kepada yang berkerja.. alhamdulilah masih diberi kesempatan untuk menulis entri pagi ini.. 

13 hari dah di bulan Januari begitu pantas masa berpusing-pusing kan.. sekejap jah ni... dah tak lama nak bertambah angka umur... tua dah la lepas ni... tahun ni banyak sepupu kahwin.... bulan 2 sebelah ma, bulan 3 sebelah aboh dan bulan 9 sepupu abang.... 

Harap cuti abang diluluskan la nanti... boleh balik lepas rindu ko kelantan hihihi... terasa rindu kelantan sangat ni rindu nak makan nasi Kak Wook la... nasi kukus la dan macam-macam lagi makan yang ada di kelantan... 

Tu baru 1 tahun lebih duk jauh dari kelantan.. kalau 10 tahun macam  ner la.. jangan nanti mengandung nak mengidam makan makanan kelantan sudah la...hahahhaha...ok itu saja yang ekin tulis... siapa pandai bab edit blog...boleh taw bayaran cas untuk di edit kena berapa boleh..

your advertise here

This post have 13 komentar

avatar
Zafirah Kama delete January 13, 2016 at 8:33 AM

Selamat pagi kak ~~

hehehe.. dok lelama nanti, dah tak rindu makanan kelate doh.. heee

Reply
avatar
Cik Ash delete January 13, 2016 at 8:53 AM

hihihihi... lelama makan nasi kandar

Reply
avatar
el delete January 13, 2016 at 11:51 AM

moga2 cuti abe ekin diluluskan
jgn lupa nk kirim budu ngan kopok lekor hehe

Reply
avatar
Kira Sakura delete January 13, 2016 at 12:19 PM

dah duk kedah 6 tahun ni pun kira tetap rindu makanan kat ipoh kak. mana nak sama dengan makanan tempat kita kan. lidah merasa makanan sana dari lahir lagi dah sebati hihihihi

Reply
avatar
Murni Alysa delete January 13, 2016 at 12:49 PM

ala ekin..memula memang cmtu..macam akak laa klu blk kg duk atur kedai..dekat2 nak hbs cuti baru makan masakan mak..hehehe

Reply
avatar
Cik Ash delete January 13, 2016 at 8:27 PM

harap diluluskan la... kalau kita kempunan la hahahhaha

Reply
avatar
Cik Ash delete January 13, 2016 at 8:28 PM

tu la tekak ni masih lagi nak makanan mek kelantan... kalau ic xdenya ic kelate...

Reply
avatar
Cik Ash delete January 13, 2016 at 8:28 PM

tu la kan akak... hihihi...

Reply
avatar
PeRdU cINta delete January 14, 2016 at 9:39 AM

Sejauh mana pun merantau tempat jatuh lagi dikenangkan ekin...

Reply
avatar
Sha Mohamed delete January 14, 2016 at 9:49 AM

Waalaikumuslam...
selamat pagi ekin..

Reply
avatar
wardahannesa delete January 19, 2016 at 11:14 PM

Sy pun dah rindu kwnW dgn makanan kat kelate tu kakkk..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post