-->

Tuesday, January 12, 2016

author photo
Selamat Pagi Sahabat




Hai, selamat pagi sahabat blogger... apa khabar untuk hari ini.. sihat ke... alhamdulilah diberi kesihatan yang ok lagi dengan cuaca yang panas sekarang sedang berlaku di Utara kan... terasa tekak ni perit sikit... jaga kesihatan ya yang mana tempat yang ada berlaku macam di tempat ekin... banyakkan minum air masak taw..


hari ini insyaAllah akan menjalankan blogwalking blog yang terpilih untuk ekin jalan-jalan... siapa yang kena serangan BOM tu harap maaf la ya... hihihi.. 
 korang dah sarapan ke.. ekin belum lagi... minggu ini ekin ada tugas menghantar anak saudara sekolah PASTI tunggu van di depan rumah jah... tak ada anak pun ada tanggungjawab jaga anak saudara yang berumuer 6 tahun..

itu saja untuk pagi ni... tunggu entri seterus nanti... hihihi...



your advertise here

This post have 6 komentar

avatar
el delete January 13, 2016 at 11:54 AM

bgslah mak sedara..hehehe

Reply
avatar
Kira Sakura delete January 13, 2016 at 12:30 PM

takpe kak ekin. mana tau dengan pengorbanan kak ekin tu Allah balas dengan dapat anak kembar pulak nanti kan? amin amin ;)

betol, skang panas betoi. time panas2 cm nie mesti terfikir nak beli ekon je huuuu

Reply
avatar
dear anies delete January 13, 2016 at 4:25 PM

sini pun sama, panas ya amat!

Reply
avatar
wardahannesa delete January 19, 2016 at 11:20 PM

Wahhh nak lancar serangan bommm tuuu.. Hati hati semuaaa kihkihkih

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post